فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف 111 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علیرضا کردلو اظهار داشت: ماموران آگاهی شهرستان ابهر از توابع استان زنجان موفق شدند روز گذشته از هفت دستگاه خودرو 111 هزار و 76 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران آگاهی شهرستان ابهر در محورهای ورودی شهرستان تور ایست و بازرسی ایجاد کرده‌اند، تصریح کرد: ماموران در این ایست و بازرسی به هفت دستگاه خودرو مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان اینکه ماموران با تمهیدات لازم و علائم هشدار دهنده این خودروها را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند، اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها موفق به کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.

کردلو ادامه داد: 2 هزار و 844 ثوب البسه، 80 کیلو بیسکوئیت، 881 دستگاه لوازم آشپزخانه و 12 دستگاه مانیتور رایانه از دیگر کشفیات ماموران آگاهی شهرستان ابهر از این هفت دستگاه خودرو محسوب می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: با تلاش ماموران آگاهی و انتظامی شهرستان ایجرود از سه دستگاه خودرو 3 هزار و 612 ثوب البسه و 402 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شده است.
برچسب ها: قاچاق ، ابهر ، آرایشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.