فرماندار شهرستان پردیس گفت: با تشکیل کمیسیون عمرانی و همچنین فعال سازی پلیس ساختمان در بخشداری ها و شهرداری ها نوارساخت و ساز غیر مجاز را در پردیس قطع خواهیم کرد .

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت ساخت و سازدر شهرستان پردیس گفت: محدودیت دامنه نظارت بر فعالیت های مختلف در مناطق جاجرود و پردیس و بومهن بستر را برای سودجویی افراد قانون گریز فراهم کرده بود و این افراد به خود اجازه می دادند تا از خط قرمز قانون عبور کرده و در این مناطق به خوبی جولان دهند .

فرماندار شهرستان پردیس با تاکید بر نوارساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان پردیس قبل از استقرار فرمانداری اضافه کرد قبل از استقرار فرمانداری و تزریق مدیریت شهری مستقل در شهرستان پردیس موج ساخت و ساز غیر مجاز در بخش های مختلف این شهرستان تحدیدی بزرگ بر از بین رفتن اراضی دولتی در این منطقه مهاجر پذیر و با برخورداری از ساختاری کوریدوری در شهر بومهن بود .

بیگدلو در خاتمه اظهار داشت :با تشکیل کمیسیون عمرانی و همچنین فعال سازی پلیس ساختمان در بخشداری ها و شهرداری ها نوارساخت و ساز غیر مجاز را در پردیس قطع خواهیم کرد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.