نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زحمات کارکنان پلیس راهور در سطح شهر افزود: باید برویم به سمت شهر الکترونیک و سیستم‌های هوشمند و حضور پلیس در سطح شهر را کم کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، احمد امیر آبادی در مراسم اختتامیه برنامه‌های هفته ناجا با بیان اینکه کشورهای منطقه ارتباط خوبی با نظام سلطه دارند اما در کشورشان ناامنی و آرزوی امنیت می‌کنند اظهارداشت: اگر امنیتی داریم به برکت خون شهداست و پلیس ره رو راه ایشان است.

وی در ادامه ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهداء نیروی انتظامی افزود: شهید حاج خدا کرم و شهید همایی فصیح حقشان شهادت بود.

امیر آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند کارهایی که مسئولان می‌کنند به مردم بگویند گفت: نیروی انتظامی خدماتشان بسیار گسترده است و در جای جای مسائل زندگی مردم حضور دارند، نباید این نیرو را بعضی از سازمان‌ها که وظایف کمی دارند مقایسه کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه اثرات کارهای پلیس چندین سال می‌ماند و پایدار است افزود: پلیس بروز و کارآمد شده و باید تلاش کرد تا اعتبارات خوبی برای مجهز کردن نیروی انتظامی در اختیار آن قرار بگیرد.

امیر آبادی با بیان اینکه ساختار پلیس قم از گستردگی ویژه‌ای برخوردار است ادامه داد: حضور 25 میلیون زائر در قم، وجود طلاب خارجی در استان، قرار گرفتن در محور مواصلاتی 17 استان کشور و سایت فردو و... از مواردی است که باید مسئولان به قم نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی تاکید کرد: ما نباید در قدم اول و فقط از نیروی انتظامی در خصوص مسائل فرهنگی مسئولیت بخواهیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه وجود پارکینگ در هسته مرکزی استان بسیار کم است گفت: یکی از مشکلات استان وضعیت ترافیک است، باید با وجود این تعداد خودرو که هر روز نیز بر تعداد آن افزوده می‌شود باید فکر اساسی شود.

امیر آبادی با اشاره به زحمات کارکنان پلیس راهور در سطح شهر افزود: باید برویم به سمت شهر الکترونیک و سیستم‌های هوشمند و حضور پلیس در سطح شهر را کم کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مشکلات مرکز ترخیص وسائل نقلیه استان گفت: باید همه مسئولان به پلیس کمک کنند تا مشکلات این مرکز را به حداقل برسد.

امیر آبادی اظهار داشت: پلیس شب و روز در ایجاد امنیت، آرامش و آسایش مردم تلاش می‌کند، کاری که پلیس می‌کند دفاع از انقلاب، تمامیت ارضی و پیروی از راه شهداست./س

برچسب ها: قم ، بهره ، گیری ، پلیس ، سیستن ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.