علي پاكيزه جمع گفت: خوشبختانه وزنه‌برداري ما در شرايط خوبي قرار دارد و معتقدم براي پيشرفت بيشتر بايد اتاق فكري از پيشكسوتان در فدراسيون تشكيل شود.

سرمربي اسبق تيم ملي وزنه‌برداري كشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: وزنه‌برداري كشورمان در شرايط خوبي قرار دارد و البته جواني رشد و پيشرفت بيشتر همه بايد دست به دست هم بدهيم كه معتقدم به اين منظور مي‌بايست در فدراسيون اتاق فكري تشكيل شود.

وي افزود: هر پيشكسوت وزنه‌برداري تجارب مخصوص به خود را دارد كه مي‌تواند آن را در اختيار وزنه‌برداري كشورمان قرار دهد تا مسير صعودي و رشد اين رشته با سرعت هر چه بيشتر طي شود.

پاكيزه جمع درخصوص اختلافات اخير در وزنه‌برداري عنوان كرده است: بالاخره دلخوري‌هايي وجود داشته كه من در اين موضوع هيچ كس را نقد نمي‌كنم و هر كس به جاي خودش در اين موضوع حق دارد.

وي افزود: البته حفظ احترام در اين موضوع مهم است و خانواده بزرگ وزنه‌برداري همه هدفي مشترك دارند كه آن هم موفقيت تيم ملي است. بنابراين بايد كاري كنيم تا المپيكي‌ها با تيم آشتي كنند.

وي تصريح كرد: اين ورزشكاران سرمايه‌هاي ما هستند و براي رشد آنها تلاش زيادي شده است. اگر چه نظر من اين است كه تيم الان هم تيم بسيار خوبي است و استعدادهاي جوان زيادي در حال فعاليت در اين تيم هستند كه بايد به آنها كمك كرد تا تجربه كسب كنند و بدون شبك با اين انگيزه و تلاش موفق خواهند شد.

سرمربي اسبق تيم ملي در مورد مسابقات لهستان بيان داشت: ما در دسته‌هاي مختلف وزنه‌برداران قوي داريم و خوشبختانه در طي ساليان متمادي، وزنه‌برداران ايراني هيچ‌گاه در سطح بين‌المللي چيزي از حريفان قدرتمند خود كم نداشته‌اند و هميشه خوش درخشيده‌اند.

وي تاكيد كرد: باقري سرمربي تيم نيز برنامه‌ريزي و تمرينات خوبي با ورزشكاران داشته كه بنابراين انتظار مي‌رود نمايش خوبي از وزنه‌بردارانمان در لهستان مشاهده كنيم.

وي در پايان خاطرنشان كرد: اميدواريم كه با روند رو به رشدي كه شاهد هستيم در سال‌هاي آينده جايگاه به مراتب بهتري از وزنه‌برداران مستعد كشورمان شاهد باشيم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار