شخصی که در بیمارستان با بهداد سلیمی درگیری پیدا کرد از سال 1387 تاکنون، نه تنها هیچ فعالیتی در سطح استان نداشته که در این پنج سال حتی پایش را در سالن های وزنه برداری هم نگذاشته است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا معتمدی که طی 13 سال گذشته به عنوان رئیس و دبیر در هیات وزنه برداری خرم آباد فعالیت می کند، ضمن تقبیح رفتار زشتی که مربی خرم آبادی با قهرمان المپیک و جهان داشت گفت:  شخصی که در بیمارستان با قهرمان المپیک درگیر شد، محمد حسن اسدی ملک نام دارد. او طی سالهای 1378 تا 1381 در اردوهای تیم ملی به عنوان مربی و سرمربی فعالیت می کرد. او سال 2001 به عنوان دستیار مدد نصیری، تیم ملی وزنه برداری را در رقابتهای جهانی آنتالیا همراهی کرد و سال 2002 نیز  سرمربی تیم ملی جوانان ایران در رقابتهای جهانی چکسلواکی بود. اسدی پس از آن به مدت پنج سال هم در سطح باشگاهی فعالیت داشت اما پس از آنکه با مسئولان هیات وزنه برداری خرم آباد دچار اختلاف شد و دیگر هیچ فعالیتی در سطح وزنه برداری استان نداشت.
 
معتمدی با بیان اینکه این مربی در زمان حضور در اردوی تیم ملی با بسیاری از ملی پوشان مشکل داشت و حتی یک درگیری شدید هم با دبیر وقت فدراسیون وزنه برداری ایجاد کرد، افزود: در حالی از ضارب بهداد سلیمی به عنوان یک مربی خرم آبادی نام برده شد که آقای اسدی بیش از پنج سال است که هیچ فعالیتی در سطح وزنه برداری استان ندارد و ما هم در این مدت از او بی خبر هستیم. با این حال رفتارهایی از این دست به هیچ وجه مورد تائید نیست. بنده به عنوان دبیر هیات وزنه برداری خرم آباد، از طرف جامعه ورزش استان و تمامی مربیان فهیم و زحمتکش خرم آبادی، بابت این رفتار زشت و ناپسند از جامعه ورزش بالاخص بهداد سلیمی قهرمان ارزنده جهان و المپیک عذرخواهی می کنم.
برچسب ها: دبیر ، معتمدی ، قهرمان ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار