رياضت اقتصادي دولت انگليس سبب بي خانماني عده اي از مادران جوان شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي ؛ بحران اقتصادي در انگليس و سياستهاي رياضتي دولت سبب شده است هر روز مشکلات قشر کم درآمد و فقير اين کشور بيشتر شود. در جديدترين مورد بيست و نه مادر جوان در چارچوب رياضت اقتصادي از خانه هايشان بيرون انداخته شده اند. هم اکنون اين زنان جوان تصميم گرفته عليه دولت شکايت کنند.

اخراج اين افراد از خانه هايشان پس از آن اتفاق افتاد که شوراي محل در شرق لندن بودجه خدمات به مادران جوان را به ميزان چهل و يک هزار پوند کم کرده است به همين علت آنها ديگر توان مالي براي ماندن در خانه هايشان را ندارند. اين مادران جوان همگي زير بيست و پنج سال سن دارند. اين مسئله تاثير روحي شديدي بر آنها داشته است. يکي از نگرانيهاي جدي آنها اين است که به علت بالا بودن اجاره مسکن درلندن، ممکن است به شهرههاي صدها مايل دورتر فرستاده شوند.

جاسمين اسپون مادر نوزده ساله گفت : من مي خواهم دخترم نزديک بستگانش بزرگ شود. رفتن به ناحيه اي دوردست مي تواند بسيار پرهزينه باشد. اگر يکي از ما مريض شود، مادرم ديگر به ما دسترسي ندارد و من نمي توانم دخترم را پيش او ببرم. 

اين مادران جوان چندين هفته است اعتراض مي کنند و با نوشتن طومار خواستار تغيير اين وضع هستند. ريچال بلويت نوزده ساله که به تازگي صاحب فرزند شده گفت ، من خيلي عصباني هستم. آنها اصلا به حرف ما توجه نمي کنند و برايشان مهم نيست ما در چه وضعي هستيم.  کريستين وودهد فعال اجتماعي گفت : سياست هاي رياضتي دولت و کاهش بودجه خدمات دولتي سبب شده است شرايط براي خانواده ها دشوار شود و بسياري از آنها بلاتکليف شوند. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار