هیات های سه گانه داوری آثار بخش های مسابقه تئاتر کودک ، مسابقه تئاتر نوجوان و مسابقه تئاتر خیابانی معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ، در بخش تئاتر کودک داوود کیانیان نویسنده و مدرس تئاتر، رضا فیاضی کارگردان و بازیگر شناخته شده تئاتر و تلویزیون و صدیقه حسن زاده مدیر استیج ایران ، داوری آثار را بر عهده گرفتند.

بخش مسابقه تئاتر نوجوان نیز با حضورداورانی همچون قطب الدین صادقی مدرس، کارگردان و نویسنده شناخته شده تئاتر، بهرام شاه محمدلو مدرس ، نویسنده ، کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون و پرستو گلستانی بازیگر و کارگردان شناخته شده تئاتر و تلویزیون مرحله داوری خود را پشت سر خواهد گذاشت.

داوری آثار بخش مسابقه تئاتر خیابانی را حسن دادشکر بازیگر و کارگردان تئاتر و تلویزیون، مسلم قاسمی و محمد جواد کبودرآهنگی کارگردان و نویسنده تئاتر و تئاتر خیابانی کشور بر عهده گرفتند.
بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از سوی داوران کودک و نوجوان همچنین با داوری مردمی مورد ارزیابی قرار می گیرد و برگزیدگان تمامی بخش های داوری در مراسم اختتامیه معرفی می شوند.

بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان توسط اداره کل هنرهای نمایشی و با دبیری شهرام کرمی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از تاریخ 24 تا 30  مهرماه در این شهر برگزار می‌گردد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار