جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: آمار دستگیری سارقین در این استان در شش ماهه نخست سال جاری 50 درصد افزایش داشته است

سرهنگ کاکاوند در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: همچنین افزایش 76 درصدی کشفیات مواد مخدر و 224 درصدی کشف جرایم سایبری از مهمترین فعالیت نیروی انتظامی استان مرکزی در شش ماهه نخست سال جاری بوده است.
وی گفت : استان مرکزی در شش ماهه نخست سال جاری شاهد کاهش 20 درصدی تصادفات درون شهری و 10 درصد کاهش تلفات جاده ای در استان مرکزی بوده است .
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود : همچنین تذکرات کلامی در خصوص امنیت اخلاقی، ترویج فرهنگ ترافیک، کنترل سرقت های خشن و پاک کردن چهره شهر از معتادان تابلو و ارازل اوباش از دیگر عملکردهای نیروی انتظامی استان مرکزی در شش ماهه نخست سال جاری بوده است.
سرهنگ کاکاوند گفت : نیروی انتظامی خود را خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت غیور این سرزمین می داند و در همه حال یار و یاور و پشتیبان مردم است.
وی افزود: هرچیزی که بخواهد بین نیروی انتظامی و مردم فاصله بیندازد و نیروی انتظامی را مقابل مردم قرار دهد از آن دوری می کنیم و به یاری مردم می شتابیم.
ش ک

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.