مدیرکل پست استان مرکزی از افزایش 120 درصدی خرید و فروش اینترنتی در این استان طی شش ماه نخست امسال خبر داد.

 فتاح در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک،گفت : یکی از خدمات اداره پست راه‌اندازی سرویس خرید و فروش اینترنتی است که خوشبختانه هر سال با استقبال بیشتری نسبت به سال قبل مواجه می‌شود.

وی افزود : در نیمه نخست سال جاری 40 هزار مورد ترافیک خرید و فروش اینترنتی در اداره پست به ثبت رسیده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد 120 درصدی برخوردار بوده است.

مدیرکل پست استان مرکزی با اشاره به وجود 277 دفتر ICT روستایی در استان گفت: با توجه به خدماتی که روستاییان نیازمند آن هستند هم اکنون 277 دفتر ICT روستایی در روستاهای استان راه‌اندازی شده که خدماتی چون صدور حواله سوخت، تمدید و تعویض دفترچه خدمات درمانی، کارت بهداشتی دام و... را به روستاییان ارائه می‌دهند.

فتاح با اشاره به راه‌اندازی سرویس آگهی نیازمندی‌های روستاها افزود: این سرویس سال گذشته با همکاری روزنامه همشهری راه‌اندازی شد و خوشبختانه مورد استقبال خوب روستاییان قرار گرفته است و ما تلاش داریم به زودی وب آگهی روستاها را نیز راه‌اندازی کنیم.

وی عدم آشنایی مردم و دستگاه‌های اجرایی با توانمندی‌های بالای پست را از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی این اداره عنوان کرد و خاطر نشانساخت: عده‌ای تصور می‌کنند با پیشرفت فناوری از کارایی پست کاسته شده، در حالی که پست بیش از 80 نوع خدمت را مطابق با پیشرفت‌ها و فناوری‌های نوین به مردم ارائه می‌دهد./ز

برچسب ها: افزایش ، فروش ، اینترنتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.