مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
روزنامه لبناني السفير به نقل از منابع آگاه از رويكرد جديد تيم مذاكره كننده ايراني در دور جديد مذاكرات هسته‌اي با گروه 1+5 خبر داد.
روزنامه لبنان الاخبار از به جريان افتادن پرونده ناپديد شدن امام موسي صدر و دو تن از دوستانش در دستگاه قضايي اين كشور خبر داد.
منابع ديپلماتيك از سفر دوره اي اخضر ابراهيمي نماينده اعزامي سازمان ملل واتحاديه عرب به چند كشور منطقه از جمله ايران خبر دادند.
رئيس جمهور سوريه در مصاحبه اي از مقابله اين كشور با مصر با دشمن مشترك خبر داد.
وزير امور خارجه پيشين آمريکا حمايت خود را از انهدام تسليحات شيميايي در سوريه اعلام کرد.
سردبیر سابق مجله آمریکایی فریمن در اظهاراتی عنوان داشت : ایرانی‌ها حق دارند در اظهارات آشتی‌جویانه واشنگتن تردید کنند.
معاون دبيركل سازمان ملل در امور سياسي انتقادات شديداللحني به سياست هاي دولت عربستان وارد كرد.
وزارت امورخارجه آمريكا از ديدارهاي جداگانه جان كري با نماينده سازمان ملل در سوريه و وزير امور خارجه عربستان در روزهاي يكشنبه و دوشنبه خبر داد.
معلولین از جمله افرادی هستند که همیشه و در همه جای دنیا در تنگنا قرار می گیرند و زندگی ساده و راحتی را دنبال نمی کنند. آن ها همیشه باید در کنار دستگاه های مختلف خود را زنده نگه دارند.
رژيم صهيونيستي تلاش مي کند با ارسال پيامهاي سياسي و نظامي گوناگون در آستانه مذاکرات ايران با گروه پنج بعلاوه يک؛ اين مذاکرات را تحت الشعاع قرار دهد.
"سرگئی ریابکوف" معاون وزیر خارجه روسیه و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز گذشته در نشستی به موضوع ایران و سوریه پرداختند.
مقامات فدرال آمریکا چند تن از خاخام‌ها را به اتهام ربودن مردان به منظور وادار کردن آنها به طلاق دادن همسرانشان بازداشت کردند.
رياست تشكيلات خودگردان فلسطين آنچه كه انتقال نامه شيخ تميم بن حمد امير قطر به بشار اسد رئيس جمهور از سوي هيئتي از اين تشكيلات خوانده بود را تكذيب كرد.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار