رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه وضعیت آلودگی هوای تهران به شرایط اضطرار نرسیده، بنابراین کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل نمی‌شود گفت: مشکل آلودگی هوای تهران با اقدامات نمایشی حل نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران معصومه ابتکار امروز در همایش کودک، شادی و طبیعت که در محل پارک پردیسان برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط اضطراری آلودگی هوا اظهار داشت: هنوز آلودگی هوای تهران در شرایط اضطرار قرار نگرفته است و در عرض چند ساعت نمی‌توان برای این موضوع اقدام کرد.
وی افزود: اقدامات برای تغییر شرایط هوای تهران باید بلندمدت باشد. البته باید بگویم که وضعیت هوا هنوز به شرایط اضطرار نرسیده و طبق اعلام سازمان هواشناسی وضعیت هوا بهتر خواهد شد. بنابراین نیازی به تشکیل کمیته اضطرار نداریم.
رئیس سازمان محیط زیست بیان کرد: برای حل مشکل آلودگی هوا تهران به اقدامات نمایشی نیاز نداریم، بلکه باید اقدامات بلندمدت صورت بگیرد.
وی در خصوص برگزاری جشن کودک، شادی و طبیعت عنوان کرد: بچه‌ها باید از همان سنین کودکی بدانند که مفهوم محیط زیست چیست، همچنین موضوعات مربوط به محیط زیست باید از طریق والدین و آموزش و پرورش برای کودکان بیان شود تا آنها به سطحی از آگاهی برسند که بتوانند در رابطه با موضوعات مربوط به محیط زیست از والدین و مسئولان انتظار و مطالبه داشته باشند./
برچسب ها: آلودگی ، تهران ، اضطرار ، ساعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سيد روح الله ابوالحسني
۱۴:۲۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۲
باسلام .
مشکل آلودگی هوای تهران فقط باكاشتن درخت زيتون به جاي درختهاي كاج : چنار:توت و يا هر نوع درختي كه دراين فصل برگي ندارند حل می‌شود.
آخرین اخبار