"اصغر فرهادي"، "گلاب آدينه" و "شيرين بينا" ميهمانان ويژه‌ي اجراي بسيار جذاب و ديدني "اشك‌ها و لبخند‌ها" بودند.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران، حاضر در "اپراي آنسامبول تهران" نمايش موزيكال "اشك‌ها و لبخندها" شب گذشته ساعت 18 در "تالار وحدت" به روي صحنه رفت.






اين نمايش روايتگر زندگي خانواده‌اي اتريشي پيش از جنگ جهاني دوم بود كه ورود دختري از "دير" به نام "ماريا" به عنوان آموزگار 7 فرزند اين خانواده، زندگي آنان را دستخوش تغييراتي مي‌كند.

پدر خانواده از افسران به نام نيروي دريايي اتريش و  انسان بسيار منضبطي است. وي همسر خود و مادر 7 فرزندش را سالها پيش از دست داده است.

اما حضور "ماريا" در اين خانه، سبب آشتي دوباره‌ي اعضاي خانواده با موسيقي و اميد به زندگي است، گرچه در ادامه با دل‌بستگي "ماريا" و "كاپيتان" و در نتيجه ازدواج آنان همراه مي‌شود.



دكور اين نمايش ابتدا نمايانگر صومعه و سپس زواياي مختلف خانه‌ي كاپيتان است كه به زيبايي و عينيت هر چه تمام‌تر طراحي و اجرا شده است.

گروه نوازندگي در اين نمايش، متشكل از سازهاي زهي "ويولن" و "ويولن سل" و ساز "پيانو" است كه رهبري آن را "برديا كيارس" بر عهده داشت.

"نيما فاتحي" نيز به عنوان رهبر گروه كر، "اشك‌ها و لبخندها" را ياري كرد.

همچنين در اين نمايش موزيكال بخش اعظم ديالوگ‌ها به صورت آواز "اپرا" اجرا شد كه تمامي آنها با مهارت و چيره‌دستي، تماشاچيان را به وجد آورد.



به كارگيري آواز، بازي و هماهنگي با موسيقي به صورت هم‌زمان، به طور قطع بسيار دشوار و مستلزم دقت، تمرين و مهارت زياد است.

اين در حالي است كه تمامي بازيگران اين نمايش موزيكال به سرپرستي "هادي قضات" كه خود ايفاگر نقش "كاپيتان"بود، خوش درخشيد.

"قضات" پس از پايان نمايش، ضمن سلام و خسته نباشيد، از "برديا كيارس"، "ميرمحمدي" و همه‌ي كساني كه در اجراي "اشك‌ها و لبخندها" وي را ياري كردند، سپاسگزاري كرد.

"اصغر فرهادي"، "گلاب آدينه"، "علي قمصري" و "شيرين بينا" ميهمانان ويژه‌ي اجراي به يادماندني جمعه شب "آنسامبل اپراي تهران" بودند.

لازم به ذكر است؛ اين نمايش جذاب و ديدني 25 و 26 مهر ماه نيز در "تالار وحدت" اجرا مي‌شود.

گفتني است؛  "كاوه كاتب" مديريت اركستر "اشك‌ها و لبخندها" را بر عهده داشت.

انتهاي پيام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار