بزرگان صنعت خودروی دنیا در آذر ماه امسال میهمان ایران خواهند بود که به نظر می رسد خودروسازانی که سابقه حضور در ایران را دارند به همراه آمریکایی ها در اولویت هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در حالیکه طي روزهاي گذشته وزير صنعت، معدن و تجارت خواستار بازگشت خودروسازان بزرگ دنیا به کشور شده بود، مرکز پژوهشی و اطلاع رسانی صنعت خودرو وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر از سمیناری را داد که در آذر ماه امسال و با حضور تمام برندهای معتبر صنعت خودروی جهان برگزار می شود که در این میان خودروسازان آمریکایی نیز میهمان ایران هستند.

براساس این گزارش، دعوت از خودروسازان بزرگ دنیا در حالی انجام می شود که طی دو سال گذشته و با تشدید تحریمها، این خودروسازان فعالیتشان را در ایران متوقف و علاوه بر متضرر شدن آنها، صنعت خودروی کشور نیز با کاهش شدید تولید روبرو و از آن مهمتر جولانگاهی شد برای حضور خودروهای چینی.

گفته می شود دعوت برخی از خودروسازان مثل رنو و پژو قطعی شده است ولی آنچه مسلم است خودروسازانی که سابقه حضور در ایران را دارند همانند رنو، پژو فرانسه، هیوندای کره، فولکس واگن آلمان و جنرال موتورز در اولویت دعوت به این سمینار هستند.

برچسب ها: صنعت خودرو ، دنیا ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار