معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سالانه در استان چهارمحال و بختیاری، یک میلیون تن انواع محصولات کشاورزی تولید می شود.

حمیدرضا فروزنده در کارگروه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری افزود: افزایش سطح کیفی تولیدات محصولات کشاورزی، بسته بندی صنعتی، بالابردن میزان تولید در سطح و صادرات کالا از مهمترین پارامترهای توسعه اقتصادی این استان به شمار می رود.
وی با بیان اینکه، استان چهارمحال و بختیاری در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی از جمله ماهیان سردابی، بادام، گردو و هلو در کشور صاحب رتبه است گفت: باید تلاش شود با توجه به ظرفیت های بخش کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری میزان صادرات و سطح کیفی تولیدات افزایش یابد
فروزنده افزود: اکنون میزان تولید ماهیان سردابی در استان چهارمحال و بختیاری، سالانه 18هزارتن است، که بر اساس برنامه ریزی، این میزان تا پایان برنامه پنجم توسعه به 20هزار تن افزایش می یابد.
معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به برخورداری از منابع آب و ذخایر غنی آب معدنی امسال همایش ملی آب با رویکرد توسعه صنعت تولید آب بسته بندی و جذب سرمایه گذار برگزار خواهد شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.