هافبک خارجی تیم استقلال، در کشورش به سر می‌برد، و برای بازگشت با مشکل روبرو شده است که اعتراض مسوولان را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ساموئل پس از تعطیلات به انگلیس سفر کرد تا چند روزی را در کنار خانواده‌اش سپری کند، اما این در حالی است که وی برای بازگشت با مشکل روبرو شده است و این موضوع اعتراض شدید مسئولین و مربيان را در پی دارد.

گفتنی است، وی قول بازگشت روز دوشنبه را ارائه کرده بود، اما به این قول وفا نکرد و دچار مشکلاتی شده است.

اعلام شده که وی قرار است آخر هفته به ایران بازگردد، اما تاخیر وی در حضور در تمرینات استقلال کاملا طبیعی است و این بازیکن بارها در سفرهایش دچار این مشکلات شده است.

شایان ذکر است، قلعه نوعي خواستار برقراری ارتباط با این بازیکن در کشورش شده است تا اخطار نهایی را برای بازگشت به وی ارائه کند.



بررسی عملکرد تک به تک بازیکنان استقلال
کادر فنی: هیچ استثنایی نداریم

اعضای کادر فنی استقلال برای نیم فصل دوم در تعطیلات به بررسی تک‌تک بازیکنان آبی‌پوش می‌پردازند تا در خصوص بازیکنان تصمیم‌گیر کنند.

اعضای تیم استقلال در نیم فصل اول در بازی‌های آسیایی حضور داشتند و تا مرحله نیمه نهایی پیش رفتند، اما در این مرحله حذف شدند و به فینال نرسیدند، این در حالی است که اعضای کادر فنی تیم استقلال مدعی شدند که بررسی عملکرد بازیکنان تیم الزامی است و حتی فتح‌اله‌زاده نیز در این خصوص از مربيان تیم گزارش کار خواسته است.

شایان ذکر است، اعضای کادر فنی استقلال اعلام کردند که درخصوص بررسی بازیکنان و ارائه نمره به هر یک از نفرات درخصوص حضورشان در ترکیب استقلال مابین هیچ یک از نفرات تیم استثنایی قائل نمی‌شوند و تمام بازیکنان را به یک نگاه و نظر می‌نگرند.

اعلام شده است که مربیان تیم قصد دارند پس از بررسی نفرات مازاد را معرفی کنند.

واکنش و اخطار فتح اله‌زاده به حواشی داخلی استقلال
با عنوان جنگ داخلی می‌خواهند تیم را به هم بزنند

علی فتح‌اله‌زاده، مدیر عامل تیم استقلال، درخصوص حواشی اطراف تیم به اعضای تیم اخطار داده است و خواستار  جمع کردن ماجراهای اتفاق افتاده است.

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال، از امير قلعه‌نوعی حمایت ویژه کرده و از بازیکنان خواسته که شرایط حضور در تیم استقلال را در نظر داشته باشند و براساس شرایط و وضعیت تیم استقلال و بزرگی این تیم، پیش بروند و قوانین مربوط به حضور در این تیم و حفظ آرامش تیمی را رعایت کنند.

از طرفی وی اعلام کرده است که حاشیه‌ سازان مدعی شدند که استقلال وارد یک جنگ داخلی شده است و اعضای این تیم در داخل تیم با مشکل روبرو هستند و نتوانستند این مشکلات را در درون تیم حل و فصل کنند.

شایان ذکر است، مدیریت تیم استقلال خواستار این شده است که بازیکنان با پایان دادن به این مباحث، عامل ایجاد حرف و حدیث در تیم نشوند زیرا برخی علاقه فراوان دارند که استقلال دچار مشکل شود و در لیگ نیز به نتیجه نرسد، همان طور که حضور این تیم را در مرحله نیمه‌نهایی آسیا، هیچ تلقی می‌کنند.

پايان متن/مح




برچسب ها: هافبک ، استقلال ، مشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
انگار ایران تیم دیگه ی نداره . بابا انگار یادتون رفت فولاد اول تو جدول
آخرین اخبار