مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: تا وقتی بلاتر بخواهد به ایران بيايد سعی می کنم انگلیسی یاد بگیرم تا بتوانم حرفهای دلم را بزنم.

محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قهرمانی در بازی با سپاهان اشتباه بزرگی انجام داده و محرومش کردید چرا باید دایی جریمه شود؟ مگر بزرگ تر از علی دایی هم در فوتبال ایران وجود ندارد که جريمه اش مي کنيد؟

وی افزود: هر کس که تبانی و ناداوری را در فوتبال گزارش می کند چرا جریمه اش می کنند دایی وقتی این موضوع را رسانه ای کرد بقیه تیم ها هم اين مسائل را رو کردند، قهرمانی از ما پول می خواهد و این اقرارنامه را کتباً به فدراسیون داده ام تا این موضوع را ثابت کنم.

 رویانیان در خصوص بلاتر گفت: تا وقتی بلاتر بخواهد به ایران بيايد، سعی می کنم انگلیسی یاد بگیرم تا بتوانم حرفهای دلم را بزنم.

رویانیان اضافه کرد: اگر هر مدیرعاملی در مورد تخلفات درست گفت متخلف را جریمه و اگر هم نتوانست اثبات کند او را بطور کل از مدیرعاملی حذف کنند، باید درباره پرونده تبانی دقیق تر برخورد کنیم از این جهت هم باید این پیگیری ها ادامه داشته باشد.

رویانیان در خصوص مایلی کهن گفت: یک سری افراد با مصاحبه خود اوضاع را متشنج می کنند اگر هم قهرمانی خطا کرده نباید به پای فدراسیون و داوری گذاشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: رویانیان ، دایی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار