مسئول سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: تشکل‌های دانشجویی بیدار هستند و نمی‌گذارند دانشگاه فضایی برای فعالیت احزاب شود و ما در این راستا مقاومت و ایستادگی می‌کنیم.

"علی پهلوان" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانشگاه باید شور و نشاط سیاسی داشته باشد، اظهار داشت: دانشجوي آرمان‌خواه باید با بصیرت مسائل را تحليل کرده و نسبت به مسائل موضع‌ مناسبي را اتخاذ کنند.

وی با اشاره به نفوذ برخی احزاب در دانشگاه‌ها در سال‌هاي گذشته تصريح كرد: برخي قصد داشتند تا خواسته‌های حزبی خود را به دانشجویان تحمیل کرده و از آن‌ها به عنوان پیاده‌نظام برای تحت فشار گذاشتن دولت استفاده کنند که این جریان آسیب زیادی به جنبش دانشجویی و دانشجویان وارد مي‌سازد.

مسئول سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به بیانات حجت‌الاسلام‌والمسلمين صدیقی مبنی بر اینکه دانشگاه جای حزب‌بازی نیست، گفت: تشکل‌های دانشجویی بیدار هستند و نمی‌گذارند دانشگاه فضایی برای فعالیت احزاب شود و ما در این راستا مقاومت و ایستادگی می‌کنیم.

پهلوان تصریح کرد: مسئولان دانشگاهي باید فضاي دانشگاه را از هرگونه اقدام سیاسی دور نگهداشته و عملكرد خود را براساس ارتقاء علمی تنظيم كنند.

وی تأكيد كرد: با توجه به اينكه رهبر معظم انقلاب فرمودند دانشجو باید احساس، درک و تحلیل سیاسی داشته باشد؛ بايد فضاي دانشگاه براي فعاليت سياسي تشكل‌هاي دانشجويي آماده باشد.

خاطرنشان کرد: همان‌طور که رییس‌جمهور محترم شعار اعتدال را در تمامی زمینه‌ها مطرح می‌کنند، مسئولان دانشگاه‌ها نيز باید اقدامات خود را با خط‌ مشی‌ اعتدال هماهنگ كنند تا احزاب هیچ‌گونه فضایی برای سیاسی‌بازی نداشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار