پژوهشکده مجازی،حوادث و بلایا به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی اقدام به راه اندازی بانک مرجع اطلاعاتی کرده است.

فردین علی پور، مدیر پژوهشکده مجازی حوادث و بلایا در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:پژوهشکده مجازی حوادث و بلایا که به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی اوایل سال 90 آغار به کار کرده است هم اکنون در پی راه اندازی بانک مرجع اطلاعاتی در این راستا است.

وی به دوران برگزاری این پژوهشکده مجازی اشاره کرد و افزود:هدف از این پژوهشکده مجازی ایجاد هماهنگی بین بخش های علمی، پژوهشی و مراکز سازمان های که در حیطه حوادث و بلایا  مشغول به کار هستند است، تا از این رو بتوانند از طریق شبکه سازی با این افراد در ارتباط باشد و همچنین از لحاظ منابع علمی هیچ گونه کمبودی وجود نداشته باشد.

بسیج جامعه پزشکی به همین منظور یک بانک جامع اطلاعاتی متشکل از حدود 100 هزار عنوان مقاله و 25 هزار عنوان کتاب و حدود 10 هزار عنوان پایان نامه، فیلم و عکس و منابع دیگر جمع آوری کرده است.

 مدیر پژوهشکده حوادث و بلایا از راه اندازی برنامه های جامع مجازی در این راستا خبر داد و گفت: در این راستا، سایتی راه اندازی شده که برنامه های جامع مجازی هر ماه یک بار در دو مرحله اجرایی شده و این سایت دارای بخش های مفصلی همچون شبکه مجازی در حوزه حوادث و بلایا  است که در واقع اعضا با یکدیگر  در ارتباط است.

وی همچنین در پایان خاطر نشان کرد: بانک  مرجع اطلاعاتی تا اواخر پاییز راه اندازی خواهد شد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.