بنابه گفته: رئیس بیمارستان های صحرایی آذربایجان شرقی، در طی برپایی یک هفته بیمارستان صحرایی حدود 5 هزار خدمات دندانپزشکی ارائه شده است.

دکتر رسول صادق، رئیس بیمارستان های صحرایی آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران از آمار ارائه خدمات رایگان بیمارستان صحرایی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در راستای محرومیت زدایی و ارائه خدمات رایگان درمانی در مناطق محروم و کم برخورداری، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی، به برپایی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی در مورخ 28 شهریور  اقدام کرده است.

 وی اظهار داشت: به مدت یک هفته این بیمارستان صحرایی، با حضور 350 نفر  کادر پزشکی به صورت رایگان به ارائه خدمات پرداختند و طی این مدت، حدود 21 هزار بیمار پذیرش و 35 هزار نفر خدمات تخصصی و فوق تخصصی در 2 بیمارستان صحرایی صورت گرفت.

 رئیس  بیمارستان صحرایی آذربایجان شرقی، با بیان  اینکه در این بیمارستان صحرایی حدود 3 بیماری مبتلا به سرطان مری شناخته شده اند گفت: طی این مدت ارائه خدمات رایگان 5 عمل جراحی قلب انجام شده که مابقی به بیمارستان های استان برای انجام سی تی اسکن، ام آرای، آزمایشگاه ارجاع داده شده اند.
 وی همچنین در پایان به 5 هزار خدمات دندانپزشکی اشاره کرد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.