مسئول واحد سياسي اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان گفت: عزل و نصب‌ها و تغييرات مديريتي در دانشگاه بايد با نگاه علمي صورت گيرد، نه با رويکرد سياسي.

"علی پهلوان" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه دانشجویان بايد در تحولات سیاسی جامعه نقش موثر داشته باشند، اظهار داشت: کرسی‌های آزاداندیشی نقش بسزایی در آگاه‌سازی دانشجویان، نتیجه‌گیری مطلوب و عملکرد آن‌ها در مسیر صحيح  تحولات سیاسی خواهد داشت.

وي درباره عملکرد متناسب با اعتدال در دانشگاه‌ها تصريح کرد: اجراي عزل و نصب‌ها و تغييرات مديريتي و هرگونه اقدامي بايد در دانشگاه با نگاه علمي صورت گيرد نه با رويکرد سياسي.

مسئول واحد سياسي اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان افزود: عدم نگاه سياسي و ايجاد فرصت برابر براي تمامي دانشجويان به منظور  پژوهش،‌ رقابت و رشد علمي از نشانه‌هاي اعتدال در دانشگاه‌ها است.

پهلوان گفت: دانشجويان بايد با برگزاری کرسي‌هاي آزاد انديشي، مسائل سياسي کشور و حتي مسائل جهان را مورد بررسي قرار دهند و با تأمل بر آن‌ها اظهار نظر و تحليل ارائه کرده و با روحيه آرمان‌گرايي و عدالت‌‌خواهي خواسته‌های خود را از مسئولان مطالبه کنند.

وي با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی برای مطالبات تشکل‌های دانشجویی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید در امر مطالبه‌گری دانشجویان را کمک کرده و روحیه آرمان‌خواهی دانشجویان را به تندروي تعبير نکنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار