رئيس كميسيون اصل 90 مجلس گفت: در سايه مقاومت هوشمندانه ملت شريف و رهبري رهبر معظم انقلاب اعتقاد دارم عمود خيمه آمريكا در جنگ اقتصادي در حال فرو ريختن به دست مالك اشتر است و نصرت الهي در انتظارمان مي‌باشد در پي شناخت نيت و رفتار واقعي آمريكا نياز به هيچ زحمتي نيست

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، محمدعلي پورمختار نماينده لاجين و كبودر آهنگ در جلسه امروز (چهارشنبه 17 مهر) در نطق ميان دستور ضمن تبريك هفته نيروي انتظامي گفت: روزي كه حضرت امام (ره) در وصيت‌نامه الهي سياسي خود آوردند با دلي آرام و قلبي مطمئن و روحي شاد از خدمت خواهران و برادران مرخص و به سوي جايگاه الهي و ادبي سفر مي‌كنم، بر تداوم انقلاب بزرگ اسلامي اطمينان دارم زيرا با شناخت از رهبري بعد از خود و عزم ملت بزرگ ايران مي‌دانستند كه اين شجره طيبه به ثمر خواهد نشست و اكنون افق‌هاي روشن پيروزي نهايي قابل مشاهده است.  
 
وي ادامه داد: در سايه اين انقلاب صدور انقلاب و افول قدرت‌هاي زورگو آگاهي مسلمانان و مستضعفان عالم مقابله با زيادي خواهي‌هاي قدرت‌ها، سرنگوني و به خطر افتادن وابستگان به جبهه استكبار و بيداري اسلامي رقم خورده و واقعيت ايران اسلامي پذيرفته شده است.  
 
پورمختار در ادامه تصريح كرد: شيطان بزرگ كه از طراحي و اجراي توطئه‌هاي پي در پي عليه ملت ايران از تحميل جنگ فتنه منافقين، فتنه‌هاي 88 و اخيرا جنگ همه جانبه اقتصادي عليه ملت ايران ترفيع نبسته و مقاومت مردم و مسئولين نااميدش ساخته است بر حقانيت اين راه صحه گذاشته و تحقق وعده تخلف ناپذير الهي را به نمايش گذاشته است.  
 
رئيس كميسيون اصل 90 مجلس اظهار داشت: به ظاهر دشمن شماره يك مردم ايران، مسلمانان و همه ملل وادار به تغيير موضع شده و عزم مذاكره و رفع مشكلات و جبران گذشته را کرده است.
 
وي با بيان اين كه آن چه در اين خصوص بايد گفت و دقت كرد نكاتي چند است ادامه داد: امام(ره) به حق آمريكا را شيطان بزرگ ناميد و همه مي‌دانيم كه شيطان اغواگري و فريبكاري است از ترفندهاي شيطان در سياست و ديپلماسي، روي خوش نشان دادن به ديگر كشورها و استقبال ظاهري از آنان براي جلب اطمينان آنان است.  
 
پورمختار ادامه داد: لبخند زدن و دست دوستي دراز كردن به سوي ملت ايران بعد از يك دوره اعمال فشار و تحريم و تحميل جنگ اقتصادي به منظور اميدوار ساختن آنان به رفع مشكلات از طريق كوتاه آمدن از مواضع اصولي خويش است كه كمترين اثر اين حركت ديپلماتيك خوش بين شدن دشمن و سست شدن پايه‌هاي مقاومت مي‌باشد.  
 
رئيس كميسيون اصل 90 بيان كرد: دولت محترم و دستگاه ديپلماسي كه البته بر هوشمندي‌شان اطمينان خاطر داريم بايد مراقب اين ترفندها باشند.
 
وي گفت: در سايه مقاومت هوشمندانه ملت شريف و رهبري رهبر معظم انقلاب اعتقاد دارم عمود خيمه آمريكا در جنگ اقتصادي در حال فرو ريختن به دست مالك اشتر است و نصرت الهي در انتظارمان مي‌باشد در پي شناخت نيت و رفتار واقعي آمريكا نياز به هيچ زحمتي نيست هم اكنون دست دوستي آمريكا در دست برخي مسئولان و كشورهايي مثل عراق، افغانستان، ليبي، يمن، مصر، بحرين و فلسطين است و شاهديم كه مردم مسلمان همين كشورها به دست آمريكا از دست تسليح و حمايت از گروه‌هاي افراطي دسته دسته كشته مي‌شوند.
 
پورمختار اظهار داشت: در سايه استراتژي نرمش قهرمانانه بايستي تاكتيك‌هاي ديپلماسي هوشمندانه اتخاذ شود و ضمن اين كه بايد قائل باشيم كه حل مشكلات كشور الزاما در گرو ارتباط با آمريكا نمي‌باشد بايد عزت، حكمت و مصلحت سرلوحه هر اقدامي قرار گيرد.  
 
نماينده كبودرآهنگ در پايان خاطر نشان كرد: تحميل جنگ اقتصادي و تحريم‌هاي غيرقانوني و ناعادلانه و غيرانساني كه از سوي آمريكا كه روي اصلي سياست‌هاي اين كشور است و با اطميناني كه از ادامه مقاومت مردم و مسئولين داريم و همگي به فضل الهي اميدوار هستيم فرصت تاريخي براي بازسازي اقتصاد كشور مي‌باشد لذا دولت محترم كه تلاش‌هاي وسيعي را در اين حوزه داشته است به راهكارهاي سازنده عنايت داشته باشد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار