باید هرچه بیشتر تاثیرگذاری فرهنگ شهادت در بین نسل جوان و دانشجویان پر رنگ تر باشد.



مشاور و مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ودر همایش تجلیل از فرزندان شاهد و ایثارگر دانشگاه ازاد اسلامی مشهد افزود: فرهنگ شهادت با زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا میسر می شود.

یعقوب علی عابدین نژاد با اشاره به تسهیلاتی که دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویان شاهد وایثارگر در زمینه آموزش ارائه می کند گفت: این تسهیلات شامل تشکیل تقویت بنیه علمی برای دانشجویان نیازمند، بهره بردن از اساتید مجرب و خدمات مشاوره ای، تشکیل کانون ایثار از اهداف مهم در جهت ارتقاء سطح کیفی دانشجویان میباشد.

وی تصریح کرد: در زمینه هزینه تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر، طبق آئین نامه ها و بخشنامه های موجود از تخفیف شهریه وشهریه رایگان، برخوردار می شود.

عابدین نژاد برگزاری اردو های فرهنگی و تفریحی و راه اندازی سایت و ایجاد سامانه پیامک، ازدیگر اقدامات فرهنگی این ستاد دانست.

وی افزود: واگذاری خوابگاه برای دانشجویان خواهران، از تسهیلاتی است که دانشگاه به این دانشجویان در زمینه دانشجوئی، ارائه کرده است.

عابدین نژاد ادامه داد: دانشجویان ایثارگر تحت قالب انجمن های فرهنگی وعلمی گرد هم می آیند تا بتوانند در مسیر اسلامی شدن دانشگاه ها تاثیرگذار باشند و در فضای فرهنگی دانشجویان، بتوانند فعالیت کنند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.