سخنگوي كميسيون انرژي مجلس اظهار داشت: جلسه امروز كميسيون انرژي مجلس با حضور وزير نيرو و معاونين پيرامون تامين مسئله توليد برق و نگراني اعضا كميسيون و وزير از توليد برق براي سال آينده بود.

"حسين اميري خامكاني" نماينده زرند و كوهبنان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه امروز كميسيون انرژي گفت: در جلسه امروز كميسيون انرژي وزير نيرو و به همراه معاونانشان حضور داشتند.

وي ادامه داد: بعد از تشكيل دولت و اخذ راي اعتماد آقاي چيت‌چيان با وي جلسه‌اي نداشتيم و برهمين اساس جلسه مفصلي امروز برگزار شد و معاونان نيز وي را همراهي كردند.

اميري در ادامه بيان كرد: عمده بحث اين جلسه راجع به مسئله توليد برق و نگراني اعضا كميسيون و وزير از توليد برق براي سال آينده بود.

سخنگوي كميسيون انرژي مجلس اظهار داشت: برآورد مي‌شود كه پيك مصرف انرژي برق در سال آينده بالاي 50 هزار مگاوات برسد كه تامين اين مقدار انرژي تاحدودي مشكل مي‌نمايد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: پيشنهاد ما اين بود كه در دولت براي رسيدگي به اين مسئله كارگروهي تشكيل شود تا با همكاري وزارتخانه مختلف اين مسئله مورد رسيدگي قرار گيرد تا هم وضعيت موجود بررسي شده و هم راهكارهايي را براي تامين انرژي برق در سال آينده ارائه كند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: خامکانی ، دولت ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار