کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص رشوه گیری در داوري گفت: حکم هایی که در خصوص داوري فوتبال صادر شده است حکم های موقتی است و حکم نهایی را کمیته انضباطی می دهد.

هومن افاضلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که در لیگ دسته اول ماجراها را علنی کردند باید با این قضایا هم آشکار و قاطع برخورد شود.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: علیپور نمی تواند به تنهایی با این مسئله برخورد کند و باید قوۀ قضائیه و برخی افراد دیگر هم به وی کمک کند تا با اين پرونده قاطعانه برخورد شود همانطور که در دسته اول با افراد متخلف برخورد شد.

مدیر فنی تیم زير 23 سال تصریح کرد: یکی از روسای سابق فدراسیون فوتبال بیان کرده بود مدیری موفق است که پول و سکه به داور بدهد و این مسئله بعد از سخنان وی باب شد.

وی اظهار داشت: مسئولان باید دنبال این قضایا را بگیرند و ریشه یابی کنند تا دیگر این مسائل پیش نیاید.

 افاضلی عنوان کرد: در رابطه با حاتم و مولایی چون از جزئیات پرونده آنها خبر ندارم نمی توانم نظری بدهم ولی حاتم را می شناسم و با او رابطه خوبی داشتم ولی با مولایی کار نکردم و زیاد وی را نمی شناسم.

کارشناس فوتبال در خصوص رسیدگی به پرونده لیگ دسته اول گفت: حکم قضایایی که در لیگ دسته اول اتفاق افتاد، قاطع و محکم بود ولی در پایان کار اجرای آن محکم نبود و امیدوارم این مسئله مانند لیگ دسته اول نشود و تا آخر پيگري هاي لازم به عمل آيد.
پايان متن/مح
برچسب ها: افاضلی ، قضایا ، علیپور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار