سرمربی تیم کاراته کشورمان معتقد است که حضور در تورنمنت های روسیه و قطر بازی های تدارکاتی مناسبی پیش از شروع مسابقات آسیایی بحساب می آید.

مسعود رهنما در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص تورنمنت های پیش روی تیم ملی در هفته های آتی اظهار داشت:  تیم ملی کاراته کشورمان در رده بزرگسالان در تاریخ 26 مهر راهی کشور روسیه می شود تا در رقابت های ستارگان جهان شرکت کند. شرکت در این مسابقات سهم بسزایی در موفقیت و آمادگی ملی پوشانمان پیش از رقابت های آسیایی خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان در رده سنی امید و بزرگسالان در ادامه افزود: با توجه به این قرار است پس از جام ستارگان جهان در رقابت های جایزه بزرگ قطر شرکت کنیم. پس از تورنمنت روسیه راهی تهران می شویم و در روز 2 آبانماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم کشور قطر می شویم.
با توجه به اینکه از لحاظ مسافتی راه دوری را برای رفت و آمد به این کشور نداریم روز 4 آبان ماه و پس از اتمام مسابقات راهی کشور می شویم و بر همین اساس اقامت زیادی در کشور قطر نخواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان در ادامه افزود: با توجه به این که رقابت های امیدهای جهان نزدیکتر است ترجیح بنده و مربیان تیم ملی بر آن بود که هر چه زودتر و پس از پایان مسابقات جایزه بزرگ قطر به ایران بازگردیم تا بتوانیم امیدهای کشورمان را مهیای حضور در رقابت های جهانی کنیم.

پايان متن/مح

برچسب ها: تیم ملی ، کاراته ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار