گروه سپاسد وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) ، موفق به کسب جایگاه سومی و تندیس برنز دوازدهمین دوره جایزه جهانی مدیریت پروژه، بر اساس مدل تعالی پروژه (PEM) در کشور کرواسی شد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران این گروه با پیاده‌سازی فرایند‌های روزآمد سیستم مدیریت پروژه با هدف راهبری همزمان حوزه های متنوع و تأثیرگذار مدیریت در مسیر اجرای پروژه های خود شامل: مسائل مبتلا به منابع انسانی، تأمین منابع مالی، تجهیزات و ماشین‌آلات، مدیریت ریسک و خطر پذیری، روابط و مسئولیت¬های اجتماعی، مدیریت هموندان و ذی¬نفعان، برای تطبیق و ارزیابی عملکرد مدیریتی خود با استانداردهای جهانی، در بیست و هفتمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت پروژه حضور یافت. 

گروه سپاسد پس از ارزیابی توسط ارزیابان بین‌المللی از کشورهای آلمان، صربستان، کانادا، یونان و لهستان، در سال جاری نامزد دریافت جایزه پروژه برتر جهانی اعلام و در دوازدهمین دوره جایزه جهانی مدیریت پروژه که در اول اکتبر 2013 (۹ مهر1392) در کشور کرواسی برگزار شد، گواهینامه و جایزه سطح سوم (برنز) را دریافت نمود.
 
این موفقیت تجلی عزم و اراده متخصصان عرصه سازندگی و نماد خودباوری صنعتگران داخلی و موجب برداشتن گام های سترگ در اعتلای نام میهن عزیزمان «ایران اسلامی» است.

شایان ذکر است، انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA) از سال 1965 به عنوان یک گروه تعاملی از مدیران پروژه های بین‌المللی فعالیت خود را آغاز و هم اکنون دارای 46 نماینده رسمی از 44 کشور جهان و بیش از 44 هزار عضو می باشد. انجمن جهانی مدیریت پروژه، عالی‌ترین مرجع ارزیابی و ارزش‌گذاری پروژه در مقیاس جهانی بشمار می‌رود و جوایز اعطایی این انجمن از بالاترین اعتبار در سطح بین‌المللی برخوردار است.
 

برچسب ها: بانک ، قرارگاه ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار