نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: دو میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم و توسعه راه‌های روستایی خلخال و کوثر اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری‌بنه خلخال اظهار داشت: این میزان اعتبار از رقم 10 میلیارد تومان اعتبار توسعه راه‌های روستایی خلخال و کوثر است که می‌تواند قسمتی از مشکلات این شهرستان را مرتفع و برطرف کند.

وی گفت: با جلسه‌ای که با معاونان امور مجلس، راه روستایی وزارت راه و شهرسازی و برخی از مدیران کل وزارت داشتیم دریافت قسمتی از اعتبارات ابلاغی به راه‌های روستایی خلخال و کوثر برای حل مشکل آسفالت‌ریزی این راه‌ها تأمین شده و امیدواریم در این زمینه شاهد حرکت‌های مثبت باشیم.

جعفری‌بنه خلخال خاطر نشان کرد: در جلسه‌ای که با وزارت راه و شهرسازی داشتیم پیرامون بهسازی، تعمیر، زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی اقدامات لازم انجام شده و قرار شد با اخذ دستور تخصیص دو میلیارد تومان از اعتبار ابلاغی 10 میلیارد ریالی راه‌های روستایی خلخال و کوثر آسفالت شده و مشکلات آنها به حداقل برسد.

ناظر مجلس در شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: انتظار این است که مسئولان راه و شهرسازی اهتمام جدی نسبت به این موضوع داشته باشند و میانگین برخورداری مردم جنوب استان را به میانگین استانی برسانند و کم کاری‌های سالیان گذشته را جبران کنند چرا که خلخال و کوثر بدترین راه‌های ارتباطی استان را دارند.

جعفری‌بنه خلخال یادآور شد:‌ این امر در بحث راه‌های روستایی وضعیتی به مراتب بدتر دارد هر چند که اخیراً کارهای مثبت و خوبی در حال انجام است ولی برای مردم جنوب استان این امر قابل قبول نیست.

رئیس فراکسیون رفاه و تأمین اجتماعی مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه محور خلخال – پونل در فصل سرد سال قابل استفاده نیست و محور خلخال – اسالم نیز تنها راه ارتباطی به استان گیلان و شمال کشور است اقداماتی در مسیر تعمیر، آسفالت‌ریزی، خط‌کشی، نصب علایم و حل مشکلات نور این مسیر در حال اجراست که باید توسط اداره راه و شهرسازی استان تکمیل شود تا این محور در محدوده استانمان قبل از شروع فصل سرما مشکلی نداشته باشد/س.

برچسب ها: خلخال ، توسعه ، راهها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.