سیاستمداران چپگرای رژیم صهیونیستی امروز سخنان جنگ طلبانه نخست وزیر این رژیم را شدیدا مورد انتقاد قرار داده و گفتند وی با سخنانش هیچ امیدی برای حل مناقشه اسرائیل و فلسطین باقی نگذاشته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین هوا؛ "بنیامین نتانیاهو" در دانشگاه بار ایلان در تل آویو گفت اشغال کرانه باختری و شهرکسازی اسرائیل در کرانه باختری ریشه مناقشه با فلسطینیان نیست.

این سخنان عمدتا با هدف خشنود کردن اعضای ائتلاف راستگرای نتانیاهو که به از سرگیری گفتگوهای صلح بین رژیم صهیونیستی و فلسطین در اواخر ماه ژوئیه در واشنگتن اعتراض کردند، مطرح شد.

"شلی یاچیمویچ" رئیس حزب کار و رهبر جناح مخالف پارلمان روز دوشنبه به رادیو رژیم صهیونیستی گفت: به نظر می‌رسد نتانیاهو نمی‌داند که امید برای توافق بین عموم مردم بوجود آمده است.

"یاچیمویچ" افزود: نخست وزیر به جای پیشرفت دائما پسرفت می‌کند و برای ایجاد آینده ای بهتر برای اسرائیلی‌ها تلاشی نمی‌کند.

وی همچنین گفت که مطلع شده گفتگوهای صلح به بن بست خورده است.
اسحاق هرزوگ عضو کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی نیز گفت: در سخنان نتانیاهو هیچ بینش آینده نگرانه یا برنامه دیپلماتیک وجود نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل برای بدست آوردن مشروعیت بین‌المللی باید مذاکرات با فلسطین را پیش ببرد.

 اسرائیل و فلسطین در میانه مذاکرات برای پایان دادن به مناقشه چند دهه ای قرار دارند. این گفتگوها به طور محرمانه برگزار می‌شود و مقامات رژیم صهیونیستی درباره محتوا و مکان آن اطلاعاتی را ارائه نداده اند. این در حالیست که اخباری پیرامون به بن بست رسیدن این مذاکرات وجود دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار