عضو شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در خصوص جا به جایی علی اشکانی با حسن رنگرز در رأس امور فنی تیم های ملی کشتی فرنگی، شورای فنی هیچ تصمیمی را اتخاذ نکرده است.

رحیم علی آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: روز گذشته (14 مهرماه) اولین جلسه شورای فنی پس از مسابقات جهانی 2013 در محل خانه کشتی شکل گرفت که در این جلسه پیرامون مسائل مختلف بحث و تبادل نظر شد.

دارنده مدال نقره المپیک ادامه داد: در اين جلسه درباره برنامه های تیم های ملی در رده های سنی مختلف در شش ماه آینده صحبت های نهایی صورت گرفت و قرار شد طبق این برنامه ها فرنگی کاران به کار خود ادامه دهند اما در خصوص تغییر در رأس امور فنی تیم های ملی هیچ صحبتی نشد.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می شود حسن رنگرز به جای علی اشکانی به عنوان مدیر امور فنی تیم های ملی انتخاب شده است گفت: به هیچ عنوان در جلسه دیروز پیرامون این موضوع صحبتی مطرح نشد که بخواهد اقدامی صورت بگیرد، فقط قرار شد در جلسه آینده شورای فنی در مورد یک سری تغییرات درباره کادر فنی رده های مختلف بررسی هایی صورت گیرد اما در مورد مدیر فنی تیم های ملی هیچ تصمیمی گرفته نشد.

علی آبادی خاطرنشان کرد: علی اشکانی یکی از جوانان مستعد و پر تلاش است که توانمندی لازم را برای پست مدیر امور فنی تیم های ملی کشتی فرنگی دارد.
حالا اگر قرار باشد تغییری صورت گیرد باید همه جوانب را در نظر گرفت اما به اعتقاد من می توان به اشکانی همچنان اعتماد کرد.

پايان متن./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار