ملی پوش وزن 96 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی کشورمان گفت: اگر پیش از حضور در مسابقات جهانی چند میدان تدارکاتی را پشت سر گذاشته بودم به طور حتم در رقابتهای جهانی به مدال می رسیدم.

مهدی علیاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اولین حضورم در مسابقات جهانی بود و تجربه چندانی نداشتم، شاید اگر پیش از اعزام شرایط حضور در حداقل یک تورنمنت بین المللی را داشتم امروز صاحب یک مدال جهانی بودم.

ملي پوش وزن 96 کيلوگرم تيم کشتي فرنگي کشورمان ادامه داد: در کشتی نخستم مقابل حریف ارمنی غیر عمد دستم به دوبنده حریف گیر کرد که باعث شد پوئن و اخطار بگیرم، شما مطمئن باشید اگر تجربه لازم را داشتم با پیروزی مقابل این حریف خیلی راحت به فینال می رسیدم و حداقل صاحب مدال نقره می شدم.

علیاری در پاسخ به این سوال که با این اوصاف در مسابقات جهانی به دنبال شانس بوده گفت: هرگز این طور نبود من با هدف کسب خوشرنگترین مدال عازم رقابتهای جهانی شدم اما باید قبول کرد برای موفقیت قرعه هم بی تأثیر نیست، در هر صورت تا آستانه کسب مدال هم پیش رفتم اما گویا فعلاً قسمت نبود.

وی درباره حریفانش در این مسابقات اظهار اشت:حریف ارمنستانی که در دور نخست با نتیجه 3 بر یک مغلوب شدم دارنده مدال برنز المپیک بود،فرنگی کاران بلغارستان و قزاقستان را در گروه شانس مجدد خیلی راحت شکست دادم اما در دیدار رده بندی مقابل نماینده کشور میزبان از خودم راضی نیستم وباید خیلی بهتر کشتی می گرفتم.

فرنگی کار شهریاری کشورمان درباره این که به لحاظ انگیزه در چه وضعیتی قرار دارد گفت: من نه تنها انگیزه خود را از دست ندادم بلکه برای موفقیت در میادین بعدی چندین برابر هم انگیزه دارم به همین منظور بدون استراحت تمریناتم را شروع خواهم کرد.

علیاری در خاتمه خاطرنشان کرد: درست است در مسابقات جهانی مدال کسب نکردم و شرمنده مردم شدم اما با تمام وجود قول می دهم در اولین حضورم در رقابتهای آتی جبران کنم./مح
برچسب ها: علیاری ، کشتی ، فرنگی ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار