نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: مشي اعتدالي دولت تدبير و اميد در سياست خارجي و عرصه مناسبات بين المللي در بهبود وضعيت اقتصادي كشور و رفع تحريم ها نقش موثري دارد.

 غلام رضا تاجگردون در گفت و گو با اشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: افزايش جهش ديپلماسي كشور در عرصه بين المللي موجب انزواي دشمنان واقعي نظام جمهوري اسلامي ، مشاركت و تبادل تجارت با ديگر ملل جهان و در نتيجه شكوفايي اقتصاد كشور خواهد شد.
وي به حمايت مقام معظم رهبري به برنامه هاي دولت در عرصه سياست خارجي اشاره كرد و گفت: نخستين سفر رييس جمهور در مجمع بين المللي و ايراد سخنراني شفاف و مقتدرانه نظر بدبيني برخي ملل جهان را نسبت به نظام جمهوري اسلامي رفع و متحول كرد.
تاجگردون به سفر رياست جمهوري به نيويورك اشاره كرد و گفت: اين سفر به دنيا ثابت كرد كه جمهوري اسلامي به دنبال صلح جهاني و مخالف ايجاد تنش و جنگ افروزي در منطقه است.
نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه دولت تدبير و اميد از نخستين آزمون خود سرافراز بيرون آمد افزود: دشمنان انقلاب و نظام به اين نتيجه رسيدن كه ايران اسلامي دنبال ظلم ستيزي و دفاع از حق مظلومان است.
نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: دكتر روحاني رييس جمهور ايران با هوشياري كامل توانست در گفتمان خود حقانيت جمهوري اسلامي و دفاع از حقوق ملت ايران را در عرصه بين الملل به بهترين وجه ممكن اثبات كند./س
برچسب ها: سیاست ، خارجی ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.