وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت ایران در کنفرانس بین المللی کار کودک در برزیل به منظور تبادل تجربیات با کشورهای مختلف در این خصوص خبر داد.

علی ربیعی درگفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: کار کودک به عنوان یک پدیده بین المللی در سراسر دنیا مشاهده می شود که ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: در خصوص مقابله با کار اجباری کودکان از سال های گذشته برنامه ریزی های مفصلی صورت گرفته و اقداماتی نیز انجام شده اما صدای این فعالیت ها کمتر در دنیا شنیده شده است.

ربیعی در ادامه با تاکید بر اینکه شرکت ما در کنفرانس کار کودک به منظور رساندن صدای ایران و نشان دادن فعالیت های صورت گرفته در مقابله با این پدیده است تصریح کرد: ایران از طریق شرکت در مقاوله نامه ها و پیمان های بین المللی مختلف در زمینه مبارزه با کار کودک همکاری لازم را انجام داده که این روند هم چنان ادامه و با حساسیت ویژه پیگیری می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: در این کنفرانس جهانی علاوه بر پیگیری راه های مبارزه جهانی و تبادل تجربه در این خصوص به ارایه گزارش عملکرد ایران نیز در این خصوص خواهیم پرداخت.
برچسب ها: فعالیت ، حساسیت ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار