وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از همکاری جمهوری اسلامی ایران و کره شمالی در زمینه تبادل دانش های فنی و حرفه ای مشاغل خانگی و رفاه اجتماعی خبر داد.


علی ربیعی درگفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طی نشستی که ظهر امروز با مقامات وزارت کار کره شمالی داشتیم درزمینه تبادل تجربیات در زمینه های دانش فنی و حرفه ای، مشاغل خانگی و رفاه اجتماعی به بحث و بررسی پرداختیم.

وی در ادامه به اعمال تجربه های بین المللی که به هر دو کشور اعمال می شود اشاره و تصریح کرد: ایران و کره شمالی هر دو به دلیل اعمال تحریم های بین المللی در شرایط مشابهی به سر می برند که این امر خود زمینه ساز همکاری های مختلف میان دو کشور می شود.
ربیعی در ادامه اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران و وزارت کار کره شمالی در انجام وظایف رفاهی از جمله بیمه و هم چنین ارایه آموزشهای فنی و حرفه ای اشتراکات فراوانی دارند که درخصوص این موارد درصد انعقاد تفاهم نامه های مشترک همکاری هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: از جمله موارد مورد تاکید در این نشست ارایه آموزش های فنی و حرفه ای از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشورمان به افراد اعزامی از کره شمالی بود که مورد موافقت قرار گرفت.

ربیعی تاکید کرد: همچنین از ظرفیت های آموزشی موجود در کره در بخش های مختلف پس از انجام بررسی های لازم تبادل اطلاعات لازم صورت خواهد گرفت.

برچسب ها: انعقاد ، ربیعی ، مشاغل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار