عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس از استقبال این کمیسیون نسبت به استرداد لایحه انتقال موردی محکومان به حبس از سوی دولت خبر داد.

"ابوالفضل ابوترابی‌" نماينده مردم نجف‌آباد،‌تيران و کرون در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره لایحه انتقال موردی محکومان به حبس گفت: این لایحه پس از بررسی در  کمیسیون حقوقی و قضایی برای تصویب در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.   
 
وی افزود‌: اگر این لایحه به صورت قانونی درآید دیگر برای انتقال زندانیان و یا محکومان موردی از سایر کشورها به ایران به امضای تفاهم‌نامه نیازی نیست.   
 
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی تصریح کرد: در این لایحه برخی تنگناها وجود دارد که براساس اصل 85 آئین‌نامه داخلی مجلس تصمیم به اجرای آزمایشی آن به مدت 5 سال گرفته‌ایم.   
 
ابوترابی اظهار داشت: در جلسه علنی روز گذشته دولت تقاضای استرداد این لایحه را مطرح کرده است و ما این اقدام دولت را برای انجام بحث‌های کارشناسی بیشتر بر روی این لایحه به فال نیک می‌گیریم و از آن استقبال می‌کنیم.   
 
عضو کميسيون حقوقي، قضايي مجلس در پايان خاطر نشان کرد: امیدواریم دولت به زودی اصلاحات مورد نظر خود را در این مورد انجام دهد و آن‌را به مجلس ارسال کند.  


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار