مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: دنیای امروز راهی جز پذیرش دیدگاه‌های مقام معظم رهبری ندارد ، رئيس قوه قضاييه به آذربايجان غربي سفر مي‌كند، نجات نفتکش ایرانی از چنگ دزدان دریایی توسط ناوگروه نداجا و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

چه کساني قافيه ديپلماتيک را باختند؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/7/14/1606975_332.jpeg

 مواضع دیپلماتیک دولت یازدهم در سازمان ملل باعث شد تا تعدادی از کشورهای منطقه، بر خلاف گذشته احساس خطر کنند به طوریکه حضور هیئت دیپلماسی ايراني در نيويورك، نويد ورق خوردن صفحه‌اي از تاريخ را به جهانيان ارائه کرد.

چرا قوه قضائیه به اصول قانون اساسی درباره "مهدی هاشمی" عمل نمی‌کند؟

 نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر گفت: از رئیس قوه قضائیه سوال می‌کنم که چرا به اصول 19 و 20 قانون اساسی درباره مهدی هاشمی عمل نمی‌کنید و از آیت الله هاشمی انتظار مي‌رود که خودشان مهدی هاشمی را به قوه قضائیه معرفی کند تا قوه قضائیه این موضوع را رسیدگی کند.

دنیای امروز راهی جز پذیرش دیدگاه‌های مقام معظم رهبری ندارد

 دبیرکل حزب مردم گفت: در منویات و دیدگاه‌هاي رهبر‌معظم انقلاب، ارزش‌های اسلامی، انسانی و الهی مستتر است و آمریکا و جهان غرب در دراز مدت و کوتاه مدت، مواضع به حق ایشان را که مطلوب همه جوامع جهانی است، خواهند پذیرفت اما با حفظ ظاهر و با حالتی که وانمود کنند، شکست نخورده‌اند؛ در واقع دنیای امروز، راهی جز این ندارد.

رئيس قوه قضاييه به آذربايجان غربي سفر مي‌كند
 مديركل روابط عمومي و تشريفات قوه قضاييه گفت: آيت‌الله آملي لاريجاني رئيس قوه قضاييه در رأس هيات عالي قضايي به استان آذربايجان غربي سفر مي‌كند.

پرونده سه استاندار ديگر براي معرفي به هيئت وزيران تكميل شده است

 سخنگوي وزارت كشور گفت: پرونده سه استاندار ديگر براي معرفي به هيئت دولت جهت بررسي و تعيين گزينه نهايي تكميل شده است.

جهانگيري سالگرد تاسيس جمهوري خلق چين را تبريک گفت

 معاون اول رئيس‌جمهور در پيامي فرارسيدن شصت و چهارمين سالگرد تاسيس جمهوري خلق چين را به نخست وزير، دولت و ملت اين کشور تبريک گفت.

دولت سیاست‌های هسته‌ای را بر اساس يک مثلث راهبري دنبال کند

 نماینده مردم کرمانشاه با بیان اینکه ما منتظریم دولت براساس یک مثلث راهبردی فرمان رهبر انقلاب را در سیاست‌های هسته‌ای دنبال کند، گفت: ضلع اول این مثلث حقوق هسته‌ای ملت ایران، ضلع دوم توافق با غرب برسر برنامه زمان‌بندی شده و کاهش تحریم‌ها و ضلع سوم تقویت روابط با آژانس و ارائه تضمین نسبت به صلابت برنامه هسته‌ای کشور است.

نمايشگاه تخصصي نيروي انتظامي افتتاح شد

نمايشگاه تخصصي نيروي انتظامي در محل نمايشگاه مجلس شوراي اسلامي آغاز شد.

نجات نفتکش ایرانی از چنگ دزدان دریایی توسط ناوگروه نداجا
 معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: دریادلان نیروی دریایی ارتش با موفقیت یک فروند کشتی نفتکش ایرانی را از چنگ دزدان دریایی نجات دادند.

کيد بر ارتقاي سطح روابط تجاري با صربستان و کرواسي / ارائه سخنراني در ژنو در خصوص خلع سلاح هسته‌اي

 رئيس مجلس شوراي اسلامي پيش از عزيمت به بلگراد بر ارتقاي سطح روابط تجاري با صربستان و کرواسي تاکيد کرد و برنامه‌هاي خود در اين سفر را تشريح کرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار