صبح امروز همزمان با برپایی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان خبرنگاران نوجوان جشنواره بمنظور دعوت از خبرگزاری ها و رسانه های استان اصفهان از باشگاه خبرنگاران مرکز اصفهان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، صبح امروز 27 نوجوان خبرنگار که بصورت نمادین برای دومین سال پیاپی پس از آموزش خبرنگاری اخبار جشنواره را پوشش می دهند به محل ساختمان باشگاه خبرنگاران آمدند.

خبوشانی مسئول خبرنگاران نوجوان با بیان اینکه روابط عمومی جشنواره تصمیم گرفت از خبرگزاری ها و رسانه های مطرح استان بازدیدی صورت گیرد اظهار داشت: این کار موجب وحدت و همدلی رسانه ها و آشنایی نوجوانان با رسانه های مطرح استان است.

وی با بیان اینکه از باشگاه خبرنگاران دعوت می شود تا همچون گذشته جشنواره کودک و نوجوان را بصورت مطلوب پوشش دهند ابراز امیدواری کرد: همکاری روابط عمومی جشنواره با باشگاه خبرنگاران و دیگر رسانه های استان متفاوت تر از گذشته باشد.

خبوشانی گفت: پس از باشگاه خبرنگاران به واحد مرکزی خبر، خبرگزاری فارس، ایرنا، ایمنا ، ایسنا و سایر خبرگزاری ها و رسانه های مطرح استان خواهیم رفت .

حسن زاده مدیر روابط عمومی باشگاه خبرنگاران در این دیدار ضمن تشکر از حضور دوستان نوجوان در مجموعه تمامی 27 خبرنگار نوجوتان را بعنوان اعضای افتخاری باشگاه خبرنگاران منصوب کرد و از آنها دعوت کرد تا در برنامه های جوانه های این باشگاه خبرنگاران شرکت کنند.

گفتنی است بیست و هفتمین جشنواره کودک و نوجوان ادر اصفهان بمدت 4 روز برگزار می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سید امیرحسین سیدی
۱۰:۱۲ ۲۵ آبان ۱۳۹۲
سلام و خسته نباشید من یکی از خبرنگاران نوجوان هستم که در جشنواره حضور داشتم و در خبرگزاری شما از من گزارشی تهیه شد و پخش هم شد و من می خواستم اگر می شود بگویید که کجا می توانم نسخه ی ویدیویی این مصاحبه را تهیه کنم ....
با تشکر