رئيس جمعيت هلال‌احمر استان تهران از جمعه پرحادثه استان و تلاش بي‌وقفه امدادگران براي نجات حادثه‌ديدگان خبر داد.

"منتظر شبر" در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه استان تهران جمعه‌ي پرحادثه‌اي داشته است، گفت: ساعت 16 روز جمعه 12 مهر در برخورد چهار دستگاه سواري در جاده‌ي دماوند-جاجرود كه خوشبختانه تلفات جاني در پي نداشت.
وي در ادامه به آتش‌سوزي در يكي از باغ‌هاي شميران اشاره كرد و افزود: همچنين يكي از باغ‌هاي شميرانات در منطقه "قرچك" نزديك پايگاه هلال‌احمر منطقه نيز دچار آتش‌سوزي شد كه با تلاش امدادگران و با استفاده از سيستم اطفاء حريق، آتش مذكر خاموش شد.
واژگوني خودروي تندرو 90 در محور شميرانات يكي از هفت حادثه‌اي بود كه "شبر" به آن اشاره كرد و افزود: در محور فيروزكوه-دماوند خروجي گيلان، يك دستگاه خودروي پرايد با نيسان وانت برخورد كرد كه در نتيجه‌ي آن 4 تن از سرنشينان خودروهاي مذكور مصدوم شدند كه از آن ميان 2 نفر به شكل سرپايي توسط نيروهاي امدادي درمان و 2 تن ديگر پس از انجام اقدامات اوليه به بيمارستان منتقل شدند.
"شبر" در ادامه بيان داشت: روبروي كلانتري در محور صفادشت-ملارد دو دستگاه موتورسيكلت با يكديگر برخورد نمودند كه در نتيجه‌ مرد 25 ساله‌اي كه راكب يكي از اين موتورها بود از ناحيه شكم دچار آسيب شد كه پس از اقدامات اوليه درمان به مركز درماني منتقل شد.
وي در پايان اظهار داشت: آتش گرفتن خودروي وانت نيسان بر اثر واژگوني در كيلومتر 40 اتوبان قم-تهران نيروهاي هلال‌احمر را وارد عمل و عمليات اطفاء حريق خودرو با موفقيت انجام شد./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار