فردا و سه شنبه وزش باد بر روی سمنان، قم، شمال اصفهان، جنوب تهران و البرز شدت می یابد و باعث کاهش دید افقی و کیفیت هوا می شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "یکشنبه 14مهرماه 92" اعلام شد،براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی با نفوذ جریانات سرد شمالی تا روز پنجشنبه برای سواحل دریای خزر، اردبیل و با شدت کمتر برای شهرهای شمالی آذربایجان شرقی و غربی بارش باران گاهی رعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود که البته در مناطق مرتفع استان گیلان و شمال غرب کشور بارش برف دور از انتظار نیست.

براساس این گزارش، طی این مدت دریای خزر مواج است و طی سه روز آینده دمای هوا در سواحل دریای خزر و با میزان کمتری در دیگر نقاط نیمه شمالی کشور کاهش خواهد یافت.



شایان ذکر است، فردا و روزسه شنبه بارش در استان گیلان و غرب مازندران شدید خواهد بود وهمچنین فردا و سه شنبه وزش باد بر روی سمنان، قم، شمال اصفهان، جنوب تهران و البرز شدت می یابد و باعث کاهش دید افقی و کیفیت هوا می شود و طی فردا و روز سه شنبه خلیج فارس مواج است.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، کمی ابری، گاهی وزش باد ودر ارتفاعات افزایش ابر پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 30 درجه و درکمترین حالت به 17 درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهاي پيام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، دما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار