جمعيت اسلامي الوفاق بحرين تاکيد کرد رژيم آل خليفه به دنبال انتقام گيري از مردم اين کشور است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اللؤلؤه، جمعيت اسلامي الوفاق با صدور بيانيه اي تاکيد کرد بيش از پنجاه و پنج نوع موارد نقض حقوق بشر در بحرين ثبت شد. 

الوفاق افزود: گزارش هاي کميته حقيقت ياب به رياست شريف بسيوني و نيز سازمان هاي بين المللي موارد نقض حقوق بشر در بحرين را مستند کرده است. خشونت هايي را که رژيم بحرين آنها را تشويق مي کند به سطح هولناکي رسيده است. رژيم بحرين تاکنون صد و سي شهروند را با توسل به شيوه هاي مختلف خشونت آميز به قتل رسانده است که شکنجه در داخل بازداشتگاه ها يا شليک مستقيم گلوله به سوي تظاهرکنندگان از جمله آنهاست. 

در ادامه اين بيانيه آمده است: رژيم بحرين در چارچوب تلاش هاي خود براي انتقام گرفتن از مردم بيش از چهل هزار و چهارصد کارمند را اخراج و بيش از شش هزار نفر را بازداشت کرد که بعضي از آنان به سن قانوني نرسيده بودند.

رژيم بحرين تاکنون به هزاران خانه مردم مناطق مختلف کشور يورش برده است. رژيم بحرين همچنين خليل المرزوق يکي از رهبران جمعيت الوفاق را که طراح بيانيه «خشونت نه» بود، به علت فعاليت هاي سياسي اش بازداشت کرد. رژيم بحرين براي مقابله با تظاهرات مسالمت آميز مردم، با طرح اتهامات واهي فعالان سياسي را بازداشت مي کند. 
برچسب ها: الوفاق ، ملت ، انتقام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار