مسئول کمیته داوران هندبال گفت: حوداث اخیر در داوري بی معنی است و به طور حتم داوران به درستي سوت می زنند و ایرادی در قضاوت آنها وجود ندارد.

علی اصغر پور مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متأسفانه طی هفته های اخیر برخی تیم ها به داوری ایراد می گیرد و این در حالی است که این موارد بی معنی است و آنها درست سوت می زنند و هیچ ایرادی به آنها وارد نیست.

مسئول کمیته داوران هندبال تصریح کرد: ما در لیگ امسال 4 کوبل جوان به داوریها اضافه کرده ایم که این تعداد در قبال حضور 36 داور با تجربه هیچ است.

پورمقدم در ادامه گفت: این جوانگرایی در داوری باید صورت گیرد و آنها رفته رفته باید جای با تجربه ها را بگیرند.

وی تأکید کرد: ما برای اینکه از اشتباهات داوریها کاسته شود سمینار داوری برگزار کردیم و قرار بر این است نیم فصل نیز همایشی نیز برگزار کنیم.

پورمقدم اضافه کرد: لیگ 26 از سطح فنی بالایی انجام می شود و تیم های خوبی حضور دارند و اگر به نتایج نگاه کنیم می بینیم که امتیازات نزدیک به هم است و این امر نشان می دهد تیم ها از نظر کیفی و کمی به هم نزدیک هستند و ما شاهد لیگی پویا و شکوفا هستیم.

مسئول کميته داوران هندبال گفت: داوران قشر زحمتکش هر رشته ای هستند به خصوص در هندبال که ورزش پرتنش است کار آنها سخت تر است، اشتباهات در این شغل وجود دارد اگر به مسابقات رسمی و بین المللی هم نگاه کنیم می بینید که آنجا هم این مشکلات را وجود دارد.

پورمقدم در پایان خاطرنشان کرد: در حالی که داوران با قدرت کار خود را انجام می دهند‌. عده معدودی به دنبال جنجال هستند و ما نمی دانیم آنها چه اهدافی را دنبال می کنند.

پايان متن/مح
برچسب ها: هندبال ، داوران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار