رئیس انجمن ورز شهای همگانی شهرستان پردیس و پیشکسوت ورزش کشورمان گفت: تا به کی باید با سیستم دولتی هزینه های ورزش را پرداخت کنیم و باید سیستم بازرگانی را در شاخه های مختلف ورزش کشور فعال کنیم .

محمد علی وحید خو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در این مورد که نباید با سیستم دولتی هزینه های ورزش را پرداخت کنیم گفت :تا به کی باید با سیستم دولتی هزینه های ورزش را پرداخت کنیم و باید سیستم بازرگانی را در شاخه های مختلف ورزش کشور فعال کنیم .

وی در ادامه این مطلب با گریزی به موفقیت رشته های والیبال و بسکتبال ایران در مسابقات بین المللی تصریح کرد :تیم های ملی والیبال و بسکتبال ایرا ن در مسابقات بین المللی توانسته اند افتخارات زیادی را برای ورزش ایران بدست آورند عمده این موفقیت ها به سیستم مدیریت این رشته ها بر می گردد.

رئیس انجمن ورز شهای همگانی شهرستان پردیس و پیشکسوت ورزش کشورمان با ذکر مثالی در این رابطه افزود : به طور مثال در فدراسیون بسکتبال ایران مشحون توانسته با استفاده از تجربیات مدیریت ورزشی خود و اشراف بر مسائل حاکم بر سیستم ورزشی کشور و همچنین بسکتبال مقدمات پیروزی ملی پوشان بسکتبال ایران را در مسابقات آسیایی و در نگاهی کلی تر رقابت های بین المللی معتبر دنیا فراهم کند .

وحید خو در خاتمه اظهارداشت :در فدراسیون والیبال هم قبل از داور زنی با اینکه یزدانی خرم مدیر ورزشی نبود ولی با آشنایی از سیستم مدیریت ورزشی توانست زیرساخت های والیبال را تقویت کند و مقدمات موفقیت های این رشته را فراهم کرده و باقی کار را به دست داورزنی بسپارد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.