پيشكسوت تيم فوتبال استقلال گفت: استقلال در اين بازي نسبت به بازي رفت با کره عملکرد قابل قبول تري داشت اما با بدشانسي روبه رو شد و در خانه شکست خورد.

علي جباري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: مي توان گفت در اين بازي استقلال با بدشانسي روبه رو شد تمام بازيكنان نسبت به بازي كه در كره انجام دادند خوب بازي كردند و مصمم تر بودند اما بيش از حد احساسي بودند كه مي خواستند در دقايق اول گلي را به ثمر برسانند و بازي را تمام كنند و همين امر باعث شد كه نتوانند در نيمه اول به گل برسند.

پيشكسوت تيم استقلال در ادامه گفت: باز هم اين هنر است كه استقلال توانست در بين چهار تيم برتر قرار گيرد چند سالي بود كه جزو تيم هاي برتر نبودند و عقب بودند.

وي خاطر نشان كرد: در اين بازي استقلالي ها بهتر از بازي در كره بودند اما روي اشتباهات فردي گل خوردند.

جباري افزود: تيم اف سي سئول هم توانست خوب بازي كند و بازيكنان خارجي اين تيم خيلي خوب در اين بازی ظاهر شدند.

وي در ادامه افزود: بازیکنان استقلال خوب انجام وظیفه کردند، اما فشار تماشاچیان که از آنها گل می خواستند زیاد بود و نتوانستند به گل برسند.

پيشكسوت تيم فوتبال استقلال در رابطه با گل اولی که استقلال در نیمه اول دریافت کرد، گفت: رحمتی انتظار این را نداشت که بازیکن کره ای بخواهد از آن مسیر به سمت دروازه شوت کند، به همین دلیل کمی جلو آمده بود و اگر کمی عقب تر ایستاده بود، شاید می توانست آن توپ را بگیرد، اما به هرحال در دریافت این گل رحمتی نقشی نداشت.

وی در رابطه با بازی های لیگ برتر استقلال گفت: استقلال همین قدر که توانست خودش را به 4 تیم برساند هنر کرده بود، اما دیگر باید پرونده این بازی ها را ببندد و دوباره روز از نو و روزی از نو و برای جبران باید تمرینات منسجم تر انجام دهد که بتواند نتیجه ایده آل را بگیرد را برگزار کند و شرایط خود را در لیگ بهبود بخشد.

پايان متن/مح
برچسب ها: جباری ، استقلال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار