رئیس مدیریت بحران منطقه 16 از برگزاری مانور اطفاء حریق سامانه 4 شرکت واحد در جایگاه پمپ گاز خبر داد.

دلاوری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ با اعلام این خبر افزود: در راستای ارتقای سطح آموزشی شهروندان و اطلاع رسانی در خصوص پدیده آتش سوزی و به منظور آمادگی نیروهای تخصصی در مقابل این حوادث، مدیریت ستاد بحران منطقه 16 با همکاری شرکت واحد مستقر در این منطقه، اقدام به برگزاری مانور اطفاء حریق نموده است.
وی اظهار داشت: مانور اطفاء حریق به کمک شرکت واحد روز دوشنبه 15 مهرماه برگزار خواهد شد.
دلاوری در ادامه در تشریح جزئیات این مانور فرضی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی و سناریوهای اولیه مانور، در ساعت 10 صبح در جایگاه سوخت پمپ گاز به علت نشست گازوئیل و ریزش مواد و استعمال دخانیات توسط راننده در زمان سوخت گیری محل فوق دچار حادثه حریق شده و از طرف مسئول جایگاه سوخت به آتش نشانی و مرکز پیام مدیریت بحران منطقه گزارش می گردد و نیروهای تخصصی با خونسردی فعالیت اطفاء حریق و امداد را آغاز می کنند.
وی با اشاره به اینکه این مانور چهارمین مانور در سال جاری است افزود: مانور اطفاء حریق در جایگاه پمپ گاز وسیع ترین مانوری است که با همکاری شرکت واحد منطقه برگزار می شود.
دلاوری به هدف از برگزاری این مانور اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد هماهنگی بین نیروهای عمل کننده در حوادث و آتش سوزی و ارتقاء سطح آموزشی عملیات و نیروهای شرکت واحد اتوبوسرانی و مشارکت و آشنایی نیروهای عملیاتی با پرسنل شرکت واحد و همچنین بالابردن توان عملیاتی در حوادث و نجات مصدومین از اهداف برگزاری این مانور است.
برچسب ها: مانور ، اطفاء ، حریق ، جایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار