وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در واكنش به اظهارات اخير بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي گفت: واكنش خشم آلود و اظهارات جنگ طلبانه اخير نتانياهو نشان از موفقيت سياسي و نفوذ جمهوري اسلامي ايران در عرصه بين‌المللي دارد.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار سرتيپ پاسدار "حسين دهقان"  در واكنش به اظهارات اخير بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي گفت: واكنش خشم آلود و اظهارات جنگ طلبانه اخير نتانياهو نشان از موفقيت سياسي و نفوذ جمهوري اسلامي ايران در عرصه بين‌المللي دارد.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در خصوص طرح گزينه نظامي نيز اظهارداشت: به نظر مي‌رسد پاسخ به گزينه نظامي را مردم آمريكا در نظرسنجي‌ها داده‌اند و موافقت ۷۵ درصدي آنها با گزينه مذاكره با ايران، پاسخ لابي صهيونيستي و جنگ طلبان آمريكايي است.

سردار دهقان در خصوص اقدام يكجانبه نظامي از سوي رژيم صهيونيستي عليه جمهوري اسلامي ايران گفت: اين رژيم ضعيف تر از آن است كه شهامت انجام چنين گستاخي را داشته باشد.

بر اساس اين گزارش به نقل از اداره كل تبليغات دفاعي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، وي تصريح كرد: مواضع جمهوري اسلامي ايران در خصوص موضوع هسته‌اي كاملا منطقي، متين، شفاف و مبتني بر مقرارت و قوانين بين‌المللي است.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح خاطرنشان كرد: جمهوري اسلامي ايران بر اين اساس معتقد است كه براي حل مساله هسته‌اي در چارچوب قوانين و مقررات مربوط و فارغ از جنجال‌ها و اهداف سياسي در صورت وجود اراده در طرف مقابل مي‌توان به نتايج و دستاوردهاي خوبي كه تامين كننده منافع ملي ما و برطرف كننده نگراني‌هاي بيهوده طرف مقابل باشد دست يافت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار