مدیرعامل شرکت صنعتی چدن کاوه بدر با اشاره به اينکه توليد دریچه های کوپلیمری توليدي نمونه خارجي ندارد افزود: دريچه توليد شده از نظر قيمت 60درصد ارزانتر از دريچه هاي مشابه موجود در بازار است.

داود پروانه وار در گفتگو اختصاصی با خبرنگار اقتصادي باشگاه باشگاه خبرنگاران، در خصوص تولید دریچه های کوپلیمری با بيان اين مطلب گفت: اين دریچه های کوپليمر مورد استفاده در صنعت کشور است که به همت و تلاش متخصصان داخلی طراحی و به مرحله تولید صنعتی رسیده است.

وي افزود : دریچه های نسل جدید، ساخته شده از پلاستیک فشرده می باشد که این امر موجب کاهش قابل توجهی در وزن دریچه می شود و حمل و نصب را برای پیمانکار بسیار راحت می کند .

مدیرعامل شرکت صنعتی چدن کاوه بدر خاطرنشان کرد: دریچه های تولید شده نسل جدید دارای گارانتی ده ساله و پوشش بیمه ای هفت ساله شرکت سهامی بیمه ایران می باشد.

پروانه وار اظهار داشت: دریچه های کوپلیمری به دلیل ارزانی ، سبکی و راحتی در حمل و نصب، نوع جنس و قيمت و تنوع در توليد، ماندگاري و غير قابل بازيافت و سرقتي بودن می تواند بهترین گزینه برای جایگزینی دریچه های چدنی و کامپوزیتی باشد.

وي با مقايسه دريچه کوپليمري با در يچه کامپوزيت تصريح کرد: دريچه هاي توليد شده شرکت صنعتي چدن کاوه بدر بيش از 10 برابر سبک تر از دريچه هاي مشابه در بازار است همچنين به دليل پاين بودن وزن دريچه هاي توليدي شرکت حمل و بار به صورت سريع و آسان است که اين امر سبب پايين آمدن قابل توجه اي در وقت و هزينه مي شود همچنين فرد براي حمل اين دزيچه ها از امنيت جاني برخوردار است.

در ادامه جمال ترابی معاون مالی و اداری شرکت صنعتی چدن کاوه بدر گفت: دريچه هاي توليد شده به دليل استفاده از مواد پترشيمي و فرمول انحصاري از انعطاف پذيري بالاي برخوردار است در حالي که به علت اليافي بودن جنس دريچه هاي کامپوزيت انعطاف پذير نبوده و درصد شکستن آن بسيار بالا است و با عبور ماشين از روي آن شکاف برداشته و فرو مي ريزد.

با اشاره به اينکه توليد اين دريچه نمونه خارجي ندارد افزود: دريچه توليد شده از نظر قيمت 60درصد ارزانتر از دريچه هاي مشابه موجود در بازار است.

وي همچنين در ادامه برخورداري از طراحي مهندسي، مقاوم در برابر اشعه UV خورشيد، مقاوم در برابر آب شور، آب هاي زير زمينيف جريان هاي الکتريکي و الکتروليز سرگردان، زيبا و مناسب با طراحي شهري ، بدون آلودگي و سازگار با محيط زيست سزوصدا را از مزاياي استفاده از دريچه هاي کوپليمري عنوان کرد.

معاون مالی و اداری شرکت صنعتی چدن کاوه بدر اضافه کرد: روزانه 250 عدد از اين دريچه ها توليد مي شود که عمر مفيد آنها 54 سال است که علاوه بر مصارف داخلي به کشورهاي عراق، ارمنستان و ترکيه بصورت پايلوت صادر مي شود.

وي گفت: پيش بيني مي شود کشورهاي عراق و ارمنستان بصورت انبوه خريداري کنند.

معاون مالی و اداری شرکت صنعتی چدن کاوه بدر تاکيد کرد: بيشتر مواد اوليه را پتروشيمي ها تامين مي کنيم و مابقي را از بازار آزاد (حدود 2تا3 تن) براي توليد اين دريچه ها مصرف مي کنيم.

وي خاطرنشان کرد: از دولت تدبير انتظار داريم که از بخش خصوصي حمايت کنند تا بتوانيم اين محصول را بصورت بومي در کشور توليد کنيم.

معاون مالی و اداری شرکت صنعتی چدن کاوه بدر اضافه کرد: در حال حاضر 140 نفر بصورت مستقيم مشغول به فعاليت هستند.

ترابي در پايان از ایجاد بستر سازی مناسب جهت صادرات دریچه های کوپلیمری در آینده نزدیک خبر داد.

گفتني است که شرکت صنعتي چدن کاوه در تاريخ ارديبهشت ماه سال 77 جهت توليد انواع قطعات صنعتي فعاليت خود را آغاز نموده است.

برچسب ها: سرقت ، اب ، دریچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Netherlands
سعیدی
۱۶:۰۷ ۱۳ مهر ۱۳۹۲
از مسئولین خواهشمندیم نسبت به سرقت دریچه های چدنی که به یک بحران اجتماعی تبدیل شده فکری بکنند .
آخرین اخبار