به گزارش شبکه خبري ان.بي.سي پس از شکستن سکوت 10 ساله فاش شدن يک فاجعه انساني از زبان قرباني زوج آدم‌ربا و متجاوز در آريزوناي آمريکا دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از ان.بي.سي: اليزابت اسمارت شب هنگام در منزل مسکوني‌اش در 12 مارس 2003 در سن 14 سالگي توسط زوج متجاوزي که به عنوان مسافر گمشده خود را معرفي کردند ربوده شد.

اليزابت اسمارت توسط «برايان ديويو ميچل» و همسرش «واندالين بارز» به مدت 9 ماه پس از ربوده شدن در يک کلبه چوبي در جنگل در حالي که به يکي از ستون‌هاي چوبي بسته شده بود توسط جنگلبانان پيدا شد.

اسمارت که اکنون 25 سال دارد و قصد نوشتن سرگذشت ربوده شدن در 9 ماه از سياه‌ترين روزهاي زندگي دارد ادامه داد: روزها براي واندا به عنوان برده خدمتکار بودم و بعد از آن برده جنسي براي برايان در صورت نافرماني هر دوي آنها مرا مورد ضرب و شتم قرار مي‌دادند، دستهاي من در مدت اين 9 ماه يک بار هم باز نبود.»

وي در مصاحبه خود با مرديت ويرا مجري شبکه ان.بي.سي ادامه داد: من به اتفاق والدينم زندگي مي‌کردم و پس از ربوده شدن زوج متجاوز طوري با من برخورد مي‌کردند که در شرايطي فراموش مي‌کردم من نيز يک انسان هستم.

کتاب اليزابت اسمارت با عنوان «زندگي من» عصر روز گذشته رونمايي شد.

پس از فاش شدن اين آدم‌ربايي اسمارت در گفت‌وگوي خود با پليس ايالتي آريزونا توانست زوج متجاوز را پس از 10 سال دستگير کند.

اليزابت در اولين جلسه دادگاه آنان پس از ديدن اين زوج متجاوز بي‌اختيار مي‌گريست و از مقامات دادگاه خواستار اشد مجازات براي آن شد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iraq
ناشناس
۰۵:۴۵ ۱۳ مهر ۱۳۹۲
بطور کل حوادث شما فقط شامل تجاوز میشه ؟ در حالی که میتوانید از پرونده های مختلف در اداره آگاهی و دادسرا ها در باره کلاهبرداری ، آدم ربایی ، فتا ، و غیره که در نهایت اطلاع رسانی و تجربه هم محسوب بشه.
درو تا دور دنیا تجاوز تجاوز !! به ما چه
آخرین اخبار