محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی محمد محمدپور را به سمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران منصوب کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، در این حکم آمده است: ایجاد تحرک و پویایی در نهادهای صنعتی، معدنی و تجاری از طریق ارتقاء دانش فنی، تعامل و ارتباط فعال با تشکل‌های غیردولتی و مردم نهاد، شناسایی و ساماندهی واحدها و طرح‌های صنعتی و معدنی و تجاری منطقه، ارتقاء نظام مهندسی صنعت، معدن و نیز تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارزآوری، مورد تایید است.

نعمت‌زاده در این حکم آورده است: بدیهی است هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، هماهنگ سازی و تقویت تشکل‌های تولیدی و تجاری و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های عظیم تولید و تجارت و همچنین نظارت موثر بر فعالیت‌های اقتصادی، دستیابی به اهداف تعیین شده را بیش از پیش محقق می‌کند.

وزیر صنعت در بخش دیگری از این حکم تصریح کرد: انتظار دارم با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، با رعایت عامل قوانین و مقررات و با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا برای ایفای وظایف اقدام کنید.
برچسب ها: مازندران ، صنعت ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.