قائم مقام شهردار منطقه 4 گفت: به منظور رفاه حال جانبازان و معلولان ويلچري، معابر فاز اول و دوم بزرگترين باغ پرندگان خاورميانه بهسازي و ايمن سازي مي شود.

حسين حسيني نژاد در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: استفاده از فضاها و امکانات فرهنگي، ورزشي و گردشگري حق قانوني عموم افراد جامعه بويژه جانبازان، معلولان، کودکان و سالخوردگان است و در ساخت باغ پرندگان تهران به عنوا بزرگترين باغ پرندگان خاورميانه  امکانات رفاهي جانبازان و معلولان توجه لازم شده است.
 
قائم مقام شهردار منطقه 4 ادامه داد: علاوه بر باغ پرندگان، در احداث پروژه هاي عمراني، ترافيکي، خدمات شهري و فرهنگي و اجتماعي تلاش شده است تا فضاي طرح هاي اجرايي متناسب با نياز اين افراد که سهم بسزايي در جامعه اسلامي دارند مناسب سازي مي شود.
 
حسيني نژاد تصريح کرد: پروژه  باغ پرندگان پروژه اي است ملي و بايد عموم افراد جامعه با هرشرايط و مقتضي سني به طور يکسان از اين مجموعه تفريحي و گردشگري بسيار ديدني استفاده کنند.
 
قائم مقام شهردار منطقه 4 اضافه کرد: خانواده معظم شهدا و جانبازان چشم و چراغ اين نظام هستند و بايد به گونه اي گام برداريم تا با اقدامات مفيد خود رضايت آنان را فراهم کنيم.
 
وي يادآور شد: در فضاي 16 هکتاري فاز 1 باغ پرندگان تمامي معابر با رمپ هاي ويژه تردد معلولان ويلچري مناسب سازي شده است و اين افراد مي توانند به راحتي در اين پروژه تردد کنند.
 
حسيني نژاد در ادامه از مناسب سازي معابر فاز دوم باغ پرندگان براي تردد جانبازان معلولان خبر داد و خاطرنشان کرد: درفاز دوم اين پروژه که با بيش از 80 درصد پيشرفت فيزيکي در دست اقدام قرار دارد، احداث معابر براي تردد جانبازان و معلولان در اولويت قرار دارد./ف

برچسب ها: معابر ، باغ ، پرنده ، معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهلا
۰۷:۲۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
سلام آیا ویلچر هم هست برای سالمندان تا ویلچر نیاوریم
آخرین اخبار