سید جعفر تشکری هاشمی گفت: مرکز کنترل ترفیک شهرداری تهران حرکت اتوبوس ها و پیک خطوط را رصد و در صورت تراکم مسافر اتوبوس فوق العاده به خطوط اعزام می کند.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفتگو  با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از انتظارات مردم از مدیریت شهری اعلام زمان اتوبوس به ایستگاه بود افزود: شهرداری تهران نیز در تلاش بود تا سرفاصله حرکت اتوبوس ها را به صورت زمانمند تعیین کند.

وی اضافه کرد: طی ماه های گذشته توانستیم با نصب دستگاههای GPS بر روی تمامی اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا سر فاصله حرکت اتوبوس ها مشخص شود.

رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص زمانمند حرکت کردن خطوط یاد آور شد: تمامی خطوط در مرکز کنترل ترافیک اتوبوسرانی رصد می شود تا اگر مسیری با تراکم مسافر مواجه بود اتوبوس های کمکی به آن خط اعزام شود.

وی نصب مانیتور ها در ایستگاه های اتوبوس را وسیله ای برای صرفه جویی در وقت شهروندان دانست و اظهار داشت:  کیوسک ها، سایت اینترنتی شهرداری تهران و همین طور سامانه پیامکی 2000111 می توانند زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه را به شهروندان نشان دهد.

تشکری هاشمی خاطر نشان کرد: با ارسال کد ایستگاه به شماره پیامک 2000111 بعد از گذشت چند ثانیه پاسخی مبنی بر اینکه چه خطوط اتوبوسی از ایستگاه مورد نظر عبور می کند و مدت زمان انتظار چقدر است برای شهروندان ارسال می شود. /ف
برچسب ها: مانیتور ، اتوبوس ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار