مراسم رونمايي از«فرهنگ نامه اسارت و آزادگان»صبح فردا باحضور تني چند از مقامات لشگري،كشوري، آزادگان،ايثارگران دفاع مقدس به همراه مولف اثر ودبيركل نهادكتابخانه هاي عمومي كشور درتالار وحدت برگزار مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور مقارن با سال حماسه سياسي – حماسه اقتصادي، اثر فاخر و ماندگار تاريخ مبارزات غيور مردان و دلاوران دفاع مقدس را با نام «فرهنگ نامه اسارت و آزادگان» كه به وسيله محقق و پژوهشگر حوزه دفاع مقدس مسعود ده نمكي در 80 مجلد تهيه شده را رونمايي مي كند.

اين مراسم با حضور تني چند از مقامات لشگري، كشوري، آزادگان، ايثارگران دفاع مقدس به همراه مولف اثر و دبيركل نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور، پنج شنبه يازدهم مهرماه ساعت 9 صبح در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

اين فرهنگنامه فاز اول از مجموعه يكصدجلدي فرهنگ‌نامه اسارت و آزادگان مي‌باشد كه مابقي آنها پس از نگارش در سال‌هاي آتي به نشر خواهد رسيد و در بخش آرشيوي و بانك نرم‌افزاري نيز اسناد به مراكز و نهادهاي دائمي خدمات‌رسان به حوزه فرهنگ و هنر دفاع مقدس سپرده خواهد شد تا استفاده بهينه از آنها صورت پذيرد.

گفتني است پيش از اين كنفرانس رسانه اي مراسم رونمايي از مجموعه «فرهنگ نامه اسارت و آزادگان» روز دوشنبه با حضور منصور واعظي دبيركل نهاد كتابخانه ها و مسعود ده نمكي مولف اين اثر در سالن آمفي تئاتر كتابخانه مركزي پارك شهر تهران برگزار شده بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار